Facebook ve Google'ın Ötesinde Yeniden Hedefleme

Mayıs 22, 2020

Facebook ve Google ile, potansiyel küresel hedef kitlenizin kabaca yarısına ulaşabilirsiniz - ancak diğer yarısına nasıl ulaşırsınız? Ve güçlü yeniden hedefleme dizileri geliştirmek için temel işlevselliğin ötesine nasıl geçersiniz? Daha düşük EBM ile daha fazla potansiyel müşteriyi dönüştürebilir misiniz?

Panelistlerimiz bu soruları yanıtladılar ve 21 Mayıs'taki yuvarlak masa toplantımızda yeniden hedefleme stratejinize sahip olmanın önemini anladılar. Aşağıdaki kaydı izleyin!

Slaytları alın okuyun....

 

Takip Soru-Cevap (5/26): Facebook ve Google'ın Ötesinde Yeniden Hedefleme

transkript:

00:06

Pekala. Herkese katıldığınız için tekrar teşekkürler. Muhtemelen yol boyunca daha fazla insanın katılmasını sağlayacağız, ancak devam edip başlayacağız. Yani bugün Google ve Facebook'un ötesinde yeniden hedeflemeden bahsedeceğiz. Ben Kathleen ve bugün sizleri konuşmacılarımızdan bazılarıyla tanıştıracağım. Tam bir panelimiz var, bu yüzden önce Ascend2'den Todd Lebo, Jalali Hartman, Eric Stockton ve bugün StatBid'den Andrew Flicker özel bir konuğumuz var. Siz isterseniz devam edip merhaba diyebilirsiniz. Herkese merhaba. Öyleyse devam etmeliyim ve Todd'un bizi başlatmasına izin veriyorum.

00:48

Teşekkür ederim, Kathleen. Ve kendim hakkında biraz bilgi, şirketim Ascend2. Biz araştırmaya dayalı bir şirketiz. Bu yüzden bugün ben, sağlayacağım katkılardan biri, Ascend2'de ne yaptığımıza ve bunu yeniden hedefleme programınızla nasıl ilişkilendirebileceğinize dair küçük bir fikir. Oracle'dan Dun & Bradstreet'e kadar herkesle çalışıyoruz ve onlara pazarlamada işe yarayan şeyler konusunda yardımcı oluyoruz. Hepimiz şu anda zor zamanlardan geçtiğimizi ve belki biraz hafif ve olumlu haberler görmeye başladığımızı biliyoruz ve aslında bu alanda biraz araştırma yapıyoruz, ancak size göstermek istiyorum biraz araştırma şirketler çok stratejik olduğunda ve biraz daha fazla, pazarlama harcamalarında agresif olduklarında neler olduğunu gösteren bir Harvard araştırmasıydı. CFO'nun bize söylediği, harcamanızı beklettiği veya durdurduğu veya harcamalarınızı azalttığı son birkaç aydır düşündüğüm deneyim ve ardından yaklaşık üç veya dört hafta sonra şimdi bize geri dönerek, nasılsın? gunna numaralarınızı mı vurdu? Bunu makro açıdan görüyoruz. Önde gelen şirketler kendilerini gerçekten uzun vadeli başarı için kurdular. Devam edersek, bunu biliyoruz ve ayrıca yeniden hedeflemenin işe yaradığını da biliyoruz ve orada çok fazla araştırma var. Ve neyin işe yaradığının nabzını tutuyoruz ve yeniden hedefleme her zaman ekonomik olarak çok etkili bir taktik olarak ortaya çıkıyor. Paranızın karşılığını çok daha fazla alabilirsiniz.

02:37

Ve bence bu da şu anda çok önemli bir düşünce çünkü her bir dolar nasıl harcadığımıza göre inceleniyor. Dolayısıyla, harcamanızı en üst düzeye çıkarma, yaptığınız işte biraz daha akıllı olma yeteneği size stratejik bir avantaj sağlar ve bu slaytların mevcut olmasına izin verin, böylece tüm bu bilgilere sahip olursunuz. Bir sonraki slaytımıza geçerken, yeniden hedeflemenin e-ticaret üzerindeki doğrudan etkisini de görüyoruz. Sitemize gelen tüm bu insanlar var, alışveriş sepetini başlatıyorlar ama sonra bu süreci durduruyorlar. Onlarla nasıl yeniden etkileşim kurar ve onları sitenize geri getirir, bu süreci tamamlamalarına yardımcı olun. Veriler, yeniden hedeflemenin bunda da başarılı olduğunu çok güçlü bir şekilde gösteriyor. Dolayısıyla, bugünkü oturumumuzun bağlamı, yeniden hedefleme programınızı nasıl alabileceğiniz ve pek çok insan yalnızca Yeniden hedefleme yapmak için Facebook veya Google ve bu harika bir ilk adım.

03:51

Ama yeniden hedeflemenizi hızlandırmak için yapabileceğiniz daha pek çok başka kolay ve pratik şeyler, taktikler, taktikler var diyebilirim. Ve bununla, onu atlamak ve SharpSpring Ads'deki AI laboratuvarını denetleyen Jalali Hartman'a geçirmek istedim .. Kimler bu önemli noktayı unuttu. Google vergisine geri dönelim ve ben başlamadan önce Jalali tüm testlerimizi yapıyor, ama aslında Eric ve ben bu kavram var ve bu Eric'i unuttum, bunu daha önce slayta koymuştum ama temel alındı Google vergisinin bu kavramı hakkında konuştuğumuzda. Ve Google vergisi, Perry Marshall'ın kitabında alıntı yaptığı bir şeydi. O bu alanda bir öncü ve gerçekten ona biraz bağlam vermenizi istedi. Ancak, çoğu zaman ne bilmediğimizi bilmediğimizde, bize sunulan hizmetler için çok daha fazla para ödüyoruz.

05:00

Evet bu doğru. Yani evet, yani evet. Yani Perry uzun zamandır uzayda. Bu konuyla ilgili kitabı yıllar önce PPC'de yazdı. Ve birkaç farklı yineleme oldu, en çok satanlar oldu. Yani ona atfedilen veya kendisine atfedilen alıntılardan biri şudur ki, ondan bahsediyor ve temelde, bir şeyden en iyi şekilde nasıl yararlanacağınızı gerçekten bilmiyorsanız, Sonunda hat boyunca bir yerde prim ödeyeceksin, değil mi? Verimliliği nasıl azaltacağınızı bilmiyorsanız, size verilen tüm teknolojiyi nasıl kullanacağınızı bilmiyorsunuz, sadece isteyeceğiniz performansı elde edemiyorsunuz. Ve bunun için bir prim ödeyeceksin. Bu, oldukça yoğun bir şekilde vurguladığımız ve tüm müşterilerimiz ve ekiplerimiz için bunu durdurduğumuz bir şey. Ve bunun doğru olduğunu düşünüyorum. Sadece Google ile, tabii ki Facebook ile veya bir perakendeci olarak sizinle mükemmel bir şekilde uyumlu olmayan hedefleri paylaşan bu şirket ve platformlardan herhangi biri, pazardaki bir aracı olarak, bu getiriden bağımsız olarak artan pazarlama harcamaları istiyorlar. Ve paranın karşılığını en fazla almak istiyorsun, değil mi? Evet.

06:22

Ve biliyorsunuz, hedef kitlenizle ilgili tüm küçük ayrıntılar ve ürününüzü benzersiz ve özel kılan şeyle ilgili tüm küçük ayrıntılar ve böylece onu ne kadar çok elinize alıp rafine ederseniz, o kadar fazla verimlilik elde edersiniz. Tamam, dediğim gibi, Jalali ile silahı biraz zıplattım, ama şimdi onu geçmek ve Jalali'yi biraz gezdirmek istiyoruz, yaptığımız bazı testler, onun bitti ve sadece nazik ne yaptıklarını ve nasıl yaptıklarını.

06:57

Evet teşekkürler çocuklar. Todd'un bahsettiği gibi, burada yapmaya çalıştığım şeylerden biri, temelde matematik ve verileri kullanarak daha fazla dönüşüm sağlamak, daha düşük maliyetli gösterimler elde etmek ve genel olarak reklamverenlerimizin daha iyi yapmasına yardımcı olmak. Ve görüntülü reklamcılığa ve yeniden hedeflemeye başladığınızda bu karmaşık bir şeydir. Tüm bu kaldıraçlar hareket ediyor, ancak daha fazla iş elde etmek için bunu gerçekten nasıl kullanıyorsunuz? Yani bu, bu örnek, bu yıllardır yardım ettiğim bir reklamcı, Florida'daki arkadaşlarım, küçük bir iş kurdular ve temelleri yaptılar. Google AdWorks'e girdiler ve biz SEO yaptık ve Facebook Reklamcılığına geçtik, her şey işe yaradı mı? Daha önce olduğundan daha fazla ipucu elde edebildik. Ama ne oldu şimdi o kadar büyüdüler ki, 80 lokasyondalar, artık araç kullanamayacakları veya en azından verimli bir şekilde gidemedikleri bu platoya yeni ulaştılar. İhtiyaç duyduğumuz maliyetle daha fazla müşteri adayı bulamadığımız gibi, yeniden hedeflemeye bakmaya başladık ve bu sadece Adworks örnekleridir ve solda bir Facebook reklamı, yeni bir dezenfeksiyon hizmetinin video akışı, ve sonra onunla birlikte gelen bir afiş serileri var. Biz de bunu kendi platformumuza, Google'ın yeniden hedefleme motoruna koyduk ve sonra Facebook'un yeniden hedefleme motorunu kullandık.

08:07

Ve sonra Facebook'un yeniden hedefleme motorunu kullandık. Yani bunun kesin olması amaçlanmamıştır, hey PA daha iyidir, SharpSpring Ads bu diğer yerlerden daha iyidir. Nasıl olduğumuza, neye baktığımıza ve bir şeyleri nasıl test ettiğimize dair dünyamıza bir bakıştır. Yani bir sonraki slayta geçmek isterseniz, CC'nin kurulduğu hakkında biraz konuşacağım. VE eminim bazılarınız Google'ı kullanma konusunda çok beceriklidir. Aslında, kendimizi [duyulmuyor] kendi pozisyonumuza harcıyoruz, ancak yeniden hedeflemeyle ilgili ilk sorunumuz, büyük bir holding olsalar bile göreceli olması, görece küçük bir kitle boyutu değil mi? Bir target.com gibi bir şey değil, bu yüzden yeniden hedefleyebileceğimiz sınırlı sayıda müşterimiz var. Ve bunu izleyicilerin zamanla dışarı çıkmasına bir örnek olarak kullanmak istiyorum. Ve yeniden hedeflemenin genel olarak işleyiş şekli, birisi siteye geldiğinde, onları çerezleriz ve sonra onlara yeniden pazarlama yapabiliriz, bazı segmentler oluşturduklarını görebilirsiniz. Oldukça basitler. Siteye gelen tüm insanlar tek bir izleyici kitlesidir. Ticari izleyicileri tamamen farklı bir mesajdır. Yani büyük bir alıcı, bir konut camı temizliği veya bunun gibi bir şey gibi ayetler. Yani biz onu böyle ayırıyoruz. Bir tür yorum yapabiliyoruz, ancak yine görebilirsiniz, denemeye başladığımızdan beri boyutlar altı bin kişiyle o kadar büyük değil. Yeniden pazarlamayı inşa edecek pek fazla insan yok, bu yüzden bir Google'a veya Facebook'a gidersiniz. Sanırım sen buna eklersin. Bu yüzden, bunu kurarken yaptığımız ilk şeylerden biri, bir sonraki slayta giderseniz Kathleen, sadece izleyici eklemeye başlamaktır. Dolayısıyla, yeniden hedefleme genellikle, bazen benzer veya melez veya bazı hedef insanlar yaratmak, insanları huniye getirmek, onları etiketlemelerini sağlamak ve gelecekte onlara yeniden hedeflemek için kullanabileceğiniz insanlardır.

09:42

Sadece bir örnek olarak genel bir ev ve bahçe seyircisi ekledik, bir sonrakine giderseniz, diğer platformların nasıl çalıştığını gösterelim. Öyleyse bu Facebook, eminim ki çoğunuzun kim olduğu, belli ki harika bir platformları var, seçenekleri burada görebilirsiniz. Doğal olarak web sitesi ziyaretçilerini ve alışveriş yapanları izliyor ve ek olarak bir sonraki ekrana giderseniz, sanırım detaylandırabileceğiniz bazı örneklerimiz var. Yani burası yine Facebook, bu durumda onlar Jacksonville'deki gate nehri ve yerel haber istasyonu ile bağlantılı olarak bazı reklamlar yapıyorlardı. Biz de Facebook'ta bilinen kitleleri mantıklı olan kampanyaya ekledik. Eminim bazılarınız bunu yapmışsınızdır. 570,000 potansiyel insan ve kendi ziyaretçileri olduğunu görebilirsiniz. Öyleyse bu tür bir şey açmamıza izin veriyor, eğer bir sonrakine giderseniz, Kathleen, bu Google'da da gördüğünüze benzer bir şey, yine Google, neler olduğunu söylediğiniz için sizi duraklatıyor. Ve bununla yapmaya çalıştığım noktalardan biri de bu diğer platformların harika olması. Harika özellikleri ve özellikleri var, ancak görünürlüğünüzü biraz kaybediyorsunuz, değil mi? Sizin için çalışmasını sağlamak için platformlarına biraz bağımlısınız değil mi? Ve çoğu zaman öyle. Başlarken ve makine öğrenimi veya veri gibi bakış açısıyla ilgili sorun, yeterli veriye sahip değil misiniz?

11:02

Küçük bir şirketsiniz, yeterince dönüşümünüz yok, henüz çözemeden optimize edilmesi gereken küçük platform, yeterli bilgi yok. İşte bu yüzden SharpSpring Reklamlarında, çok özel hedeflemeyle çok şey yaptığımız için, bir sonrakine giderseniz size sonuçların bazılarını göstereceğim. Oops, soldaki Mükemmel, temelde etiket web sitemiz çünkü çok tuhaf bir şey var, ben buna saf yeniden hedefleme diyorum, web sitemizin ziyaretçileri Facebook'ta bir reklam gördü, hepsi bu. Böylece, buradan gelen tıklamaları bir şekilde görebilirsiniz ve bu arada, bu reklamı çalıştırmak biraz daha pahalı bir BGBM idi. Ancak düşünürseniz, Facebook'ta gezinirken onları takip eden web sitesi ziyaretçileridir. Google kitlesi daha çok bir karma, yani web sitemizin ziyaretçileriydi. Geçmişte insanlar reklamlarına ve bu ek türden benzerlere tıkladılar. Yani yine, daha büyük erişim, biraz daha düşük TO, Facebook ile aynı şey. Yani biraz daha küçük bir karşılaştırma, bu test yapılmadı, bu yaptığımız birçok şeyden sadece biri. Bu kanallardan nasıl daha iyi performans gösterdiğimizi ve neyin işe yaradığını ve nasıl çalıştığını görmeye çalışıyoruz, bir düğmeye basmakla bunun perde arkasında neler olup bittiğini anlamak için ayetlerle çalıştığını ummak arasındaki fark nedir?

12:17

Ve Jalali bana, web seminerinden önceki konuşmada bana, temelde insanlar geldikçe, CPM'lerin başlangıçta CPM'lerde daha yüksek ödeme yaptığınız için sizi biraz kenara attığını söylemiştiniz, ama siz henüz TO türünde bir yakalama görmemişti. İstersen bunun hakkında biraz konuşabilirsin.

12:44

Evet, başlangıçta Facebook'ta SharpSpring Reklamları kampanyasını başlattığımda, CPM muhtemelen diğerlerinin iki katıydı. Ve ben de dedim ki, bu işe yaramayacak, ama derinlemesine incelediğinizde, temelde çok küçük bir grubu hedefliyor olmamız, sanırım kısa süre önce web sitesine gelen 6,000 kişiydi. , yani biz değiliz, bunun dışında hiçbir şey için teklif vermiyordu. Ve bu yüzden daha pahalı. Ama düşünürseniz, pazarlamayı bilenleriniz, ancak bu markayı son haftalarda ikinci, üçüncü, dördüncü kez görmüş olabilirler değil mi? Böylece tıklama oranı artar. Yani diğer sistemlerin de benzer şeyleri var, bunu yapmaya çalışacak ve üzerinde çalışacak. Ama şunu söyleyebildim, bu insanların etrafta gezinirken bu reklamı görmelerini istiyorsunuz. Sonuçlarda farkı gördüğümüzü düşündüğüm yer burası.

13:36

Ve bu küçük izleyicilere ne kadar süre dayanabileceği konusunda daha önce sizin işaret ettiğiniz nokta. Google'da, daha küçük bir şirketle tıklama oranının bu kadar düşük olduğu benzer bir şey yapıyorsanız, sonuçları alabilmeniz ve tam olarak nerede çalıştığını ve ne işe yaradığını bilmeniz çok zaman alabilir. harcamanıza geri dönün. Kesinlikle, evet evet. Bu mantıklı. Demek istediğim ve bu, temel ölçütünüz ne olursa olsun, olası satış başına maliyet, edinme maliyeti anlamına gelir? Yani günün sonunda, Jalali testinde daha ileri giderken verilerinizin tam olarak ne gösterdiğini bilmiyorum, ancak benim tahminim zamanla BGBM'leriniz bazı kanallarda biraz daha yüksek olsa bile tür TO. Olası satış başına maliyetiniz çok düşecek. Ve sonra bunun nasıl bir bağ olduğu, benim için ilginç, bildiğiniz gibi ve bunun hakkında daha büyük reklamcılarla farklı türden konuşmalarda birkaç kez, hatta bu yuvarlak masa veya web seminerlerinin bazılarında belki bir veya iki kez konuştuk. E-posta pazarlamasında sepet kurtarma gibi gördüğünüz şeyle yeniden hedeflemeyi eşit tuttuğum gerçeği, değil mi?

15:04

Yani, belirli bir satın alma döngüsünde olan birini yakalayabildiğiniz ve içinde bulundukları farklı aşamalarda onlara yeniden hedefleyebildiğiniz bir etkinlik var. Yani biri, bir şey girmiş, sepetine eklemiş, ve sadece sepetlerine bir şeyler ekleyen insanların etrafında bir kitle oluşturuyorsunuz, göstereceksiniz, sepet kurtarma ve e-posta ile pazarlama yapıyorsanız, E-posta dizisi biliyor musunuz, hey geri gelin, işte bir% 10 indirim kupon kodu veya geri gelmelerini sağlayacak bir şey, siparişlerini tamamlayabilmek için siteye geri dönün. Ve bu komik, birçok insanla konuştuğum ve bunu çizdiğim gibi ve bu bağlantı ya da yeniden hedeflemeyle yaptığımız gibi değil, çok benzer bir doğru. Öyleyse, eğer öyleyseniz, yeniden hedefleyen bir kitle etrafında, sadece gelip sepete giren insanların etrafında bir kitle oluşturursanız, onlara bir reklam göndermek veya aynı şeyi yapmak için belirli bir teklifi ateşlemek için önemli miktarda fırsat vardır. yürütmekte olduğunuz e-posta kampanyasını taklit eden bir şey.

16:20

Ve yeniden hedefleme açısından bakarsak, bu oldukça güçlü değil mi? Demek istediğim, geri gelip bu işlemi tamamlamaları için size ikinci veya üçüncü veya dördüncü bir şans veriyor. Ve sanırım aynı şey şeylerin B2B tarafı için de söylenebilir, değil mi? Yani B2B tarafında, sahip olduğunuz senaryolarınız var, bilmiyorum, bu yüzden birisinin bir potansiyel müşteri formu doldurmasını veya bu etkiyi sağlayacak bir şeyi doğru bir şekilde veya bu durumda aslında insanların iyi bir kısmını doldurmasını istiyorsunuz. Aslında bu web seminerinde bulunanlar, muhtemelen reklamlarımızdan makul bir sayıda gördü ve web seminerine kaydolmak için geri geldiler çünkü bizden yeniden hedefleme reklamı gördüler ve bu yüzden biz bir şekilde, almanın pek çok farklı yolu var. bir izleyici kitlesi ve benzeri, ve insanların bir tür hata yaptıklarını veya iyileştirmenin yollarını gördüğüm yerde, geldikleri ve her hangi platformda PA olması gerekmeyen, ancak geldikleri bir platformda yarattıkları genel bir kitle ve yeniden hedeflerler, reklamlarını yüklerler ve buna karşı yeniden hedeflemeye başlarlar. Belki birkaç ayarı değiştirdiler, ancak sonuçta olan şey, belki de mükemmel sonuçlardan daha azını alıyorlar.

17:47

Ve bence bu, bu konuşmada daha önce Perry'nin sözüne geri dönüyor, çünkü ne olduğunu biliyorsunuz, satın alma döngüsünde oldukları yerde insanlarla tanışmak için fırsatlarınız var. Böylece, bulundukları yere göre farklı türde kitleler yaratırsınız ve sonra onlara o belirli zihinde kendilerine özgü reklamlar veya mesajlar sunarsınız. Ve yine amaç, bunu bir nevi e-posta pazarlamasına eşitlemek, ancak amaç gerçekten onları bir reklamda satmaya çalışmamanızdır. Yapmaya çalıştığınız şey, onları karar verme sürecinde ilerletmek ve bu, insanları geri getirmenin ve dönüşmelerini sağlamanın gerçekten güçlü bir yolu.

18:40

Bu konudaki fikriniz, bir e-posta kampanyasına benzer şekilde, bence gerçekten yerinde. B2B olan bir müşterim var, çok çok uzun satın alma döngüsü. Ve doğru mesajı vermeniz için bu tür yeniden hedeflemeyi bölümlere ayırmak çok başarılı oldu. Bu, satın alma döngüsündeki her bir adım gibi, yani araştırmalarına başladıklarında farklı bir mesaj alıyorlar ve bir olası satış oluşturduktan veya bazı ek eğitim materyalleri okuduktan sonra biraz farklı ve ardından üçüncü bir mesaj alıyorlar. Son dönüşüme gerçekten daha yakın olduklarında. Ve evet, bir tür e-posta damla kampanyası tarzı yaklaşımına çok benziyordu. Şey ve aslında şunu kastediyorum, bence bu doğru. Demek istediğim, bağlanma konusunda bir tür fikir var ve Jalali'yi özellikle bunu yaptıysanız bilmiyorum, ancak yeni potansiyel müşteriler bulmak için ABM tarzı bir yaklaşımı doğru şekilde bağlayabilmek, aynı zamanda yeniden hedeflemeden çok konuşuyoruz, ama gerçekten demek istediğim, genel olarak reklamcılıktan bahsediyorsak ve huninin çok ilerisinde çalışıyorsak, bahsettiğimiz şey, doğru seyirci. Ve bunu inşa ettiğiniz izleyicilerle yapabilirsiniz.

20:06

Bunun üzerine benzer bir kitle oluşturun ve sonra dışarı çıkın ve potansiyel müşteriler kazanın ve yeni potansiyel müşteriler kazanın. Ve kampanyalar gördüm, başka birinin bununla konuşup konuşamayacağını bilmiyorum, ama aslında geleneksel anlamda PPC'den daha iyi performans gösteren kampanyalar gördüm. Yani biliyorsunuz, bu benim için büyüleyici, bu ortamda hepimizin nasıl evden çalıştığımız hakkında konuşuyoruz, doğru, hepimiz bu yeni yerde ya da çalışıyoruz. Ama aslında ABM benim görüşüme göre, bugün daha etkili çünkü ofis dışındasın değil mi, şimdi evdesin. Peki, iki ya da üç ay önce geçiş yapan, dizüstü bilgisayarlarını eline alan ve ofisten ayrılan ve ev ofislerine geri yerleştiren insanları nasıl hedefliyorsunuz? Bunun gibi birçok farklı senaryo için kullanışlı bir taktik. Eric'i biliyorsun, önümüzdeki birkaç ay içinde hesap bazlı pazarlama üzerine biraz araştırma yapacağımızı söyleyecektim. Ve aslında gelecek ay olası satış yaratma üzerine araştırmalarımız var ve bu ilginç, özellikle B2B pazarlamacısından bahsettiniz, ancak tüm bu farklı şeyler ara bağlantı gibi. Bu yüzden hesap tabanlı pazarlama hakkında konuşmaya başlıyoruz, sanırım üçüncü yılımız olacak izleyicilere ne yaptıkları hakkında anket yapacağız. Hesap tabanlı pazarlama, pazarlamacıların her şeyin nasıl doğru bir şekilde birbirine bağlı olduğu stratejisinde gerçekten daha iyi hale geldiklerini veya daha iyi olmaya ihtiyaç duyduklarını gördünüz mü? Dolayısıyla, hesaba dayalı pazarlamanız, müşteri adayı oluşturmanıza ve dönüşüm hunisinin çeşitli düzeylerine baktığınızda, dönüşümü artırmak için mesajınızı nereye odaklamanız gerektiğini bilirsiniz, belki huninin üst, orta veya alt kısmı, reklam programınız ve onlar sadece her şeyin nasıl birlikte ilerleyeceği konusunda çok daha stratejik olmaya çalışıyorlar çünkü büyük sorunlar var ya da yok. Pazarlamacıların sahip olduğu büyük sorular veya çözümler var, ancak tüm bu farklı alanlarla kesişiyor.

22:31

Evet, burada hızlı bir şekilde zili çalmak ve söylemek istiyorum, eğer dinleyenler herhangi biri için sorularınız varsa, Jalali, Todd, Eric veya Andrew için devam edin ve onları sohbete koyun ve biz her zaman sonunda gider ve deneriz mümkün olduğunca çok soruya ulaşmak için. Ben de bunu sizin için oraya atmak istedim. Evet, genel olarak yeniden hedefleme kavramı bildiğiniz gibi oldu, benim için komik, bu var, bir süredir ortalıkta dolaşıyor. Ve insanlar bir bakıma, tüm konsept, Facebook'taki düğmeyi tıklıyorum veya yeniden pazarlama düğmesini ve Google'ı sağ tıklıyorum. Ve bir çeşit yanlış kavram var sanırım, her şeyi doğru yaptım, yapmam gereken şeyleri yapıyorum ve gerçekten bir tür Jalali gibi, burası gibi, ama vaka çalışmasından sonra vaka çalışmasına bakabileceğimi biliyorsunuz ve durum bu değil mi? Sadece, bu doğru değil çünkü yaptığınız diğer pazarlama türlerinde, e-posta pazarlamasında veya ücretli aramada olduğu gibi, evet ya da herhangi bir doğrudan posta biliyorsunuz, yani her türlü pazarlama , bu bir çeşit set değil ve bir tür zihniyet.

24:16

Olabildiğince çok fırsattan yararlanabilmek için aşağı inmeniz gereken veri odaklı karar alma yolları gibi yapabileceğiniz pek çok şey vardır.

23:34

Evet, bence sadece bunu dinleyerek, pazarlamanın doğru yapılması gereken karmaşık bir şey olduğu konusunda bir fikir edinebilirsiniz. Kendinizi bağlamak için tüketicilerinizi takip edin ve onlara doğru zamanda doğru mesajı verin. Yapay zeka laboratuvarının bir parçası olarak muhtemelen bir düzine kampanya veya bir düzine hesap yönetiyormuşum gibi, sadece uygulamaya çalışıyorum. Ve erişebildiğimiz en iyi teknolojileri kullanırken bile her şeyi takip etmek zor bir şey, sanki bu yukarı çıkıyor, bu aşağı gidiyor gibi. Ve bu araçlara sahip olmamız gerektiği gibi, otomasyona da ihtiyacımız var. Ve ben, bazı şeyleri çözmeme yardımcı olabilecek her türlü makine öğrenimini veya otomasyonu memnuniyetle karşılıyorum. Ama sorun şu ki, bu uygulamalar ve bunu bir gerçek olarak biliyorum, sadece onları kendim oluşturmaya çalışıyorum, çok büyük miktarda veriye ihtiyaç duymaları.

25:18

Yani, gelirseniz, yenisiniz ve kampanyanızda 10 dönüşümünüz varsa, bu şey ne yapacağını bilemez ve geçmişe bakabilecekleri gibi bunu anlamaya çalışmak için pek çok şey yaparlar kampanyalar ve diğer insanlar ve tüm bu farklı şeyleri modeller ve yapar, ancak doğası gereği, bu otomasyon büyük miktarda veriye dayanır. Kendi kendine giden arabalar, mükemmel bir örnek, çok, zaten yapılmış bir insan olan kendi kendine giden arabaları var, o şeyi tam otomatik uzun yollardan alıyorlar değil mi? Bir var, son% 5 her zaman bunun en zor kısmı.

25:53

Evet öyle ve eğer değişecek olsaydık ve bir arabanın yüksekliğini değiştirdiğimiz bir şeyde bile, tüm model doğru bir şekilde kırılır. Sizin çözemeyeceğiniz gibi, pazarlama aslında çok olgunlaşmış bu perspektifte veri kullanıyor, bunu uzun zamandır yapıyor, biz de oradayız. Ancak pazarlamacının kendisinin hala gerçekten önemli bir rolü var, doğru, hangi düğmelere basacağınızı bilmelisiniz, geri geldiğinde verilerin ne anlama geldiğini bilmelisiniz, veriler geçerli mi? Burada kaç kişi yanlış bir pozitifin peşinden gitti, ah bu kazanıyor, kazanıyor, kazanıyor ve sanki bir ay sonra da kazanmıyor. Öyleyse, beyninizi biraz daha kullanmanız gerekiyor gibi. Grafiklere bakmak ve bu otomasyonlardaki kolları verimli bir şekilde nasıl hareket ettireceğimizi anlamak için kararlar almak gibi iş zekasından hareket etmek için pazarlamada bulunmamız için büyük bir fırsat var. Sanırım asıl mesele bu, Google'da olduğu gibi, gerçekten çok sevdiğim şeyleri seviyorum, çok fazla hacminiz varsa harika, bunlardan bazılarına doğru dayanamıyorsunuz, ama denediğinizde bir kampanya hazırlamak ve hikayeyi tüketicinize adım adım çok verimli bir şekilde anlatmak için, tam otomasyonlu koltuklarla yapmak neredeyse imkansızdır. Bu bir karışım, doğru, neler olup bittiğini anlayabilmelisin. Ve kabul ettiğim daha büyük hacimle bile, kesinlikle çok daha iyi çalışıyor. Google otomasyonu veya Facebook otomasyonu, bu daha büyük hesaplar veya daha büyük hacimler söz konusu olduğunda, ancak yine de Eric'in ortaya çıkardığı sorunlara giriyorsunuz, biraz farklı şeyler için optimize eden bir sisteme krallığın anahtarlarını teslim etmeyi düşünüyorum. . Ve bu, size elinden geldiğince yardımcı olsa da olmasa da bu harcamayı artıracak. Akıllı bir pazarlamacının bu robotları yönlendirebileceğini ve onları doğru yönde yönlendirebileceğini ve böyle bir şey olması gerektiğinde onları geri çekebileceğini biliyorsunuz.

27:40

Evet, aslında Todd'un konuşmanın önceki kısmında da söylediği şeye geri dönüyor. Kimsenin izleyicilerinizi sizin kadar iyi tanımaması için bir şeyler söyledi. Kimse ürününüzü sizin kadar iyi bilmiyor. Ve bu web seminerinde bir ajanssanız, bu kesinlikle doğrudur, herhangi bir katılımın her başlangıcı, bir keşif süreci gibi başlar ve bir nevi bildiklerinizi, neyin mükemmel olduğunu olasılık ve mükemmel fırsat nedir ve önünüzde mükemmel izleyici kimdir. Üzgünüm, kelime oyunu yok. Ve böylece makine öğreniminin ve yapay zekanın gücünü alabilme fikri. Ve başlık altında sahip olduğumuz şeyler ve bunu uzmanlarla doğru bir şekilde birleştirmek, bunu gerçekten ne yaptığını bilen ve bir nevi yemek yiyip uyuyan ve nefes alan insanlarla birleştirmek, programatik reklamcılık yeniden hedefleme, şunu söyleyebilmenizi sağlar. Tamam, işte benim kurduğum korkuluklar. Ve bundan yararlanabileceğim ve bundan yararlanabileceğim çünkü içerideyiz, yani şimdi bir gündeyiz ve Jalali ve ben her zaman bunun hakkında konuşuyoruz. Sanki, üç ya da dört yıl önceki ile aynı değil. Üç ya da dört yıl önce ML tabanlı platformları kendi kampanyalarımla doğru bir şekilde yenebilirdim ve gidebilirdim ve bugün yapabilirim. Bunu doğru yapmak daha zor, yani hala biraz zaman var, ama gittikçe daha az zaman, bir tür AI platform tabanlı yaklaşımı yenebileceğim zamanlar oluyor. Ancak müşterim veya potansiyel müşterim hakkında bildiklerimi böyle bir şeyin gücüyle birleştirdiğimde her seferinde kazanacağım. Belki her seferinde değil, belki çok fazla, çoğu zaman ben kazanacağım. Ve yapamazsınız, artık biri ya da diğeri değil. Onları bir araya getirmelisiniz ve daha önce yapamayacağınız bir şekilde ilerlemenizi sağlayacak şekilde bir araya getirmelisiniz.

30:21

Sorular almaya hazır mısınız? Tabii ki. Öyleyse burada bir sürü var ve eğer aklınıza bir şeyler gelirse, devam edin ve onları da gönderin. Yani ilk sorumuz Kunal'dan. Peki, Facebook'ta bir yeniden hedefleme kampanyası yürütmeye başlamadan önce ne kadar verinin yeterli olduğunu düşünüyorsunuz? Evet, o harika şeyi almak istiyorsun, ne kadarı yeterli? Bu her zaman bir sorudur. Öyleyse teknik cevap, iki sonucun ne kadar farklı olduğunun bir fonksiyonu? Böylece çılgına dönecek bir kampanyanız olabilir, aksi halde olmaz. Kısa hikaye, özellikle Facebook, tıpkı verilerinizi kendi verileriyle tamamlamaya çalışmak gibi çok iyi bir iş çıkarıyor. Ama hatırlamanız gereken bir şey var, bunlar onları doğru bir şekilde kar ettirmek için tasarlanmış matematik problemleri mi? Nihayetinde onlar için reklamcılık budur, biz onu çeviriyoruz, böylece doğru harcamaya devam edebilmeniz için yeterince para kazanıyorsunuz? nVe bu onların ayrıcalıkları ve yapmak istedikleri de bu. Ama evet, bu tür şeylere dikkat etmelisiniz çünkü bu algoritmalar tam olarak çalışamaz. Ben yok, sayı yok, sihirli sayıya benzemiyor ya da 100'e ihtiyacınız var, 200'e ihtiyacınız var, ama kesinlikle, bir hafta koşmadan kesinlikle hiçbir şey yapmam. Kesinlikle birkaç yüz tıklama ile hiçbir şeye bakmadım. Çünkü tüm bu tuhaf şeyleri alıyorsun, ama işlerin yürümesine izin vermelisin, bu şeylerin işlerini yapmasına izin vermelisin ve arka planda ne yaptıklarına dikkat etmelisin. Onları yanlış bir robot yönüne göndermediğinizden emin olun, sanırım bununla birlikte yapmaya çalıştığınız şey de budur, orada baştan yanıt verdiniz, bence kampanyanın ne kadar başarılı olduğunu belirtmek önemlidir. , gerçekten ihtiyacınız olan daha az veriye.

32:01

Ve o buna bir nevi ima ediyor, ancak başarısız bir kampanya ise, gerçekten herhangi bir şey yaptığına dair herhangi bir önem sağlamadan önce çok çok uzun süre devam edebilecek bir şey olabilir. Oldukça başarılı bir kampanyaysa, Hartman'ın tartıştığı o hafta yeterli olabilir. Evet evet evet güzel soru. Oraya eklemek isteyip istemediğini bilmiyorum Eric.

32:26

Gerçekten not yok. Demek istediğim, ne tür kampanyalar yürüttüğünüze de bağlı sanırım. Benzeri bir kampanya yapıyorsanız, ihtiyaç duyarsınız, yani minimum, belki bin ziyaretçi veya bunun gibi benzersiz bir şeye ihtiyacınız var. Ama şunu söyleyebilirim ki Jalali ve Andrew'un söylediklerine biraz daha eklemek için, onlar, artık sadece değil. Her neyse, mesele sadece kaç kişi değil, bugün sahip olduğum hedef kitlemin web sitesi trafiği açısından doğru olduğu ya da doğru olmadığı? Dolayısıyla, mevcut kitlenizi büyütmenin birçok yolu var. Bunu bir sonrakinde yaptığımız gibi yapabilirsiniz, bir buçuk ay bilmiyorum, e-posta alıp e-posta listenizden kitleler yaratabileceğiz değil mi? MailChimp veya başka bir şey gibi pazarlama otomasyon platformunuzda veya ESP'nizde segmentlere ayırdığınız her şeye dayalı olarak çeşitli kitleleri hedefleyebileceğiz. Öyleyse bunların hepsini alıp içebiliriz ve sonra bunlardan izleyiciler yaratabilir miyiz? Öyleyse, eğer farklı davranış türleriniz varsa, tıpkı diğer izleyiciler gibi hizmet edebiliriz. Ve Jalali'nin söylediklerini seviyorum. Bunu her zaman söylüyor. Ve o temelde, tüm bu parayı Facebook'ta bir takipçi ve Instagram'da bir takipçi oluşturmak için harcarsınız ve tüm bu zaman ve parayı bir e-posta listesi oluşturmak ve onu geliştirmek için harcarsınız. Ve gerçekten bu tam olarak doğru mu? Demek istediğim, yeniden hedefleyen bir kitle oluşturmaktan veya potansiyel bir izleyici kitlesi oluşturmaktan bahsederken, bunların hepsinin izleyici olduğunu biliyorsunuz. Bunlar, belirli bir bölüme veya gruba yerleştirilmiş olan ve ürününüzü, hizmetinizi önünüze alabileceğiniz ve böylece benim için programatik hakkındaki düşüncelerimi genel olarak değiştirmiş gibi görünen insan gruplarının tümü , aslında kafamla asla bir şekilde bağlantı kurmamış olmamdı.

34:55

Pekala, şu anda web sitemde oluşturduğum kitle, şu anda LinkedIn profilim veya Instagram sayfam aracılığıyla oluşturduğum kitle kadar değerli mi? Yani bunların hepsi bir grup olarak izleyiciler, yani hepsinde, bir bakıma, bulundukları yerde insanlarla tanışmak mümkün. Üzgünüm Kathleen, tamamen farklı olmayı seviyorum. Oh bence bunların hepsi iyi, bence insanların bilmesi gereken tek şey bu, ama bununla bir sonraki sorumuza geçeceğiz. Bu yüzden Paulo, e-posta pazarlamasının yanı sıra, yeniden pazarlama dönüşümlerini artırmak için başka hangi kanalları kullanabileceğimizi ve başka hangi kanalları kullanabileceğimizi sordu. Evet, yeniden pazarlama yapmanın bir çok yolu var ve Eric bir şekilde sizden bahsederken, temelde yapabileceğiniz herhangi bir şekilde izleyiciler oluşturuyorsunuz. En yaygın olanı, siteye geldiklerinde birisine çerez vermektir. SharpSpring Ads'in bunu otomatik olarak yaptığı gibi, oraya küçük bir piksel koyun, bu da o kitleyi oluşturmaya başlayacaktır. Sonra Eric'in bahsettiği gibi, e-posta adreslerine göre yeniden pazarlama yapabilir, web'deki kişilerinizi bulabilirsiniz. E-postaya hashing uygulayacak ve onları bu şekilde takip edecek bir sihirli teknoloji var. Ayrıca, bu telefon numaralarını ve farklı şeyleri tanımlayan her türlü şeyi yapabilirsiniz, bu nedenle bunlar, ilk başladığınız iki büyük şey, çerezleriniz ve gerçek ziyaretçilerinizdir. Neyi kaçırıyorum? Çok şey var, bunu yapmanın kesinlikle başka yolları var, coğrafi etiketleme var, bu yüzden o alanın etrafına bir çit koyun ve bunu bir izleyici olarak ele alın. Benzer özellikler birbirine benziyor, bu yüzden benzer özelliklere sahip kitleler, az önce yarattığınız, onu bir şekilde çoğaltabilirsiniz.

36:48

Sanırım o zaman benim için büyük bir an, ve aslında bu birkaç yıl önce ilk kez konuşmaya başladığınızda ya da her neyse, yeniden hedeflemek gibiydim, evet bunu yaptım, denediğim gibi, anladım ve o zaman bile o konuştuğunda bile bana gerçekten tıklamadı. Ben de, hayır ilkini bir daha aydınlatmadığımız halde neden yeni bir olası müşteriye reklam verelim dedim, değil mi? Hepimiz web sitelerimizde bu% 98'lik vazgeçme oranlarıyla uğraştığımız gibi ve biz de geldik ..

37:14

Oh bu oldukça iyi değil mi? Oh, bir yukarı çıktım,% 99'dan% 98'e bir yükseldim, bu harika, ama o zaman dolarlarımızın büyük çoğunluğu boşa gidiyor değil mi? Sanki bu tıklamaları gönderiyoruz ve gittiler. Ve bu bana çok oluyor. Bazılarınız gerçekten ilgilendi mi bilmiyorum, asansör için geldim ne olduğunu hatırlayın, tamam gibi bu ürünü veya bu şeyi gördüm, artık hatırlayamıyorum. Ve sanki reklamı görüyorum, bu yüzden işe yarıyor. İnsanların yanlış anladığını sanmıyorum, bu sadece reklamlarla herkesin ölümüne spam değil mi? Sanki bir sanat varmış gibi. Tıpkı Todd'un bir hikaye anlatmaktan bahsettiği gibi, ama bu farklı, bir pankart koyup craigslist'e yeni bir ziyaretçinin gelmesini veya bu pankartın gösterildiği her yerde, gunna'nın işlerinizi ilginç bulmasını ummaktan farklı, değil mi? Bugün Eric'i takip etmeme gerek, web siteme gittim. Önümüzdeki üç hafta boyunca farklı mesajlarla gittiği her yerde onu takip edeceğim, ki bu onun rahatsız edici olmadığı, umursamadığı bir derecedir, sadece onu bir noktaya kadar benimkinden uzak tutuyor. uzun kuyruklar çıkıyor ve onları kaybettiğimize karar veriyoruz, onları geri alamayız. Dediğin gibi neredeyse insan doğası gibi değil mi? Sadece bir şeyi unuttun, meşgulsün, internette milyonlarca şey oluyor ve sonra reklamlar seni takip ediyor ve daha önce baktığın şeyleri hatırlatıyor. Yani her zaman değil, dediğin gibi, her zaman spam değildir, hatta bazen faydalıdır.

38:38

Evet, uzun satın alma döngüsü ürünü olduğunda, dönüşümlerini o oturuşta bitiremeyecekleri zaman daha da önemli olduğunu düşünüyorum. Her halükarda, her zaman birkaç gün süreceklerdir ve bu onları sürece bir şekilde kilitli tutar. Evet, hızlı satışlara ve hızlı satışlara çok alıştığımız uzun satış tablosu, ancak bazı şeyler insanları kampanyaları nasıl yaptığımız konusunda eğitmek için zaman alır. E-posta hakkında konuştuğunuz gibi, ancak satış görevlileri bunda harikadır, her zaman sadece gitmek ve biriyle yeniden ince bir bağlantı kurmak isterler. Biliyorsunuz, geçen hafta Andrew ile konuşmuştum ama şimdi benim durumumda yeni bir araştırmamız var, bu yüzden bunu ona, olduğunu düşündüğüm aynı türden bir kavramla uyumlu olacak bir notla göndereceğim. yeniden hedeflemenizle. Belki de iğrenç olmadan onlarla kalma sanatını nasıl bulabiliriz? Ve bence bunun bir parçası, hala değer sunmamızdan, hala onlarla yankı uyandıracak mesajlar üretiyoruz. Bu onlara bu yolculukta yardımcı olacaktır.

39:54

Yani ayrı bir konuda Pat'in özellikle emlak pazarlamasıyla ilgili bir sorusu var. Öyleyse bir emlak Facebook kampanyası yürütüyorum, çok detaylı hedefleme yapmalı mıyım yoksa daha açık ve boş bırakmalı mıyım? Buradaki izleyicilerden bahsettiğimizi varsaydığım kadarıyla, ama bunu almanıza ve onunla koşmanıza izin vereceğim. Bu yüzden ben bir emlak uzmanı değilim ama bence en bariz cevap, muhtemelen her ikisini de test etmelisiniz. Test, hangi alanların ve yeniden hedeflemenin, hangi tür kampanyaların ve izleyicilerin en başarılı olduğunu anlamak için gerçekten çok önemlidir. Bir tahminde bulunabiliriz ve belki bu tahmin, önceki bilgilere ve diğer hesaplara veya test sonuçlarına dayalı olarak çok iyi bilgilendirilmiş bir tahmin olabilir. Ancak her ikisi de, olması gereken herhangi bir işletme için, birkaç farklı yaklaşımı, birkaç farklı kitleyi test edelim, verilerin ne dediğini görelim ve oradan hareket edelim.

40:47

Evet, muhtemelen buna katılıyorum. SharpSpring Reklamlarını kullanabileceğiniz çok sayıda emlak ofisimiz, acentemiz, bağımsız acentemiz, profesyonel hizmetimiz, doktor ofisimiz var ve bu tür kampanyaların başarısını özellikle emlakta nerede gördüğümüzü söyleyebilirim. bir coğrafi bölge var. Yani Jalali daha önce coğrafi eskrimden biraz bahsediyordu ve sadece, insanlar gelirken bu izleyiciyi oluşturduğunuzu bildiğinizden emin olmak için uğraşıyordu. Diyorum ki, eğer yapsaydım, ben olsaydım ve ben senin yerinde olsaydım, muhtemelen yapacağım şey, coğrafi olduğunu bildiğim kadar açardım, sanki belli bir sınırlamanız varmış gibi coğrafya temelli. Ve sonra verileri elde ettikçe, bunu sıkılaştırmaya başlarsınız, teklifleriniz etrafında farklı kontroller yapabilir ve teklifinizi, belki de çıkışta yaptığınızdan farklı bir şekilde optimize edebilirsiniz.

41:55

Yani, kampanyayı nasıl çevireceğinizi anlamanıza yardımcı olacak teklif maksimumları var. Yani doğru kişilere ulaşıyor ve yeni potansiyel müşteriler çekiyor olabilirsiniz. Ama sizinki gibi durumlarda en çok başarıyı gördüğümüz yer, insanların, tamam, şimdi benim taban çizgime sahibim ve şimdi bunu tekrarlayacağım. Daha iyi hale getireceğim. Ve bunu daha iyi hale getirmemin yolu, kampanyaları belirli envanter türleri etrafında bir tür kontrole sahip olmak ve optimize etmek olabilir, belki de 970'e 250'de olmanız gerekmiyor, belki de aynı türden bir performans elde ediyorsunuz. size çok daha ucuza mal olan bazı reklamlarda değil mi? Yani biliyorsunuz, bu şeyleri çevirebilmek ve bu kontrolü vermek gerçekten, sizi ayıran ve harekete geçiren şey nedir ve sizin almanıza yardımcı olur, belki de olası satış başına maliyetiniz x doğrudur ve bu olabilir birkaç küçük ayarlamayla bunun önemli ölçüde altında. Her neyse, bunu görüyoruz, bunu çok söylüyoruz, görmüyoruz, çok görüyoruz, evet teşekkürler Eric.

43:10

Bu, hesap tabanlı pazarlama hakkında konuştuğumuz konuya daha çok geri dönüyor, ancak bunu daha fazla tanımlayabilir ve Eric'in tam olarak ne olduğunu açıklayabilirsiniz.

43:24

Demek istediğim, kısacası bir hesap etrafında pazarlama yapmaktır sanırım. Todd, doğru bir kişinin profili gibi gitmek istiyorsun, demek istediğim bakıyor, eğer satış yapmaya çalışıyorsan ve ben mesela Oracle gibi kullanacağım, büyük bir B2B tipi satış olacak daha büyük bir fiyat noktasına sahiptir ve satış sürecine birden fazla kişi katılır, bu nedenle ürün yöneticileri, BT'yi gerçekten kullanacak kişiye sahip olabilirsiniz, bu satış sürecine on farklı kişi dahil olabilir. Dolayısıyla, hesap tabanlı pazarlama en büyük, en iyi hesaplarınızı tanımlar ve ardından bu hesaplarda bu sürece dahil olacak tüm insanları bulmaya çalışırsınız. Yani Oracle örneği şöyle olacaktır, onlar sizin hedefinizdir ve muhtemelen bu hesap tabanlı pazarlama sürecinde sahip olacağınız 10 veya 15 farklı kişi vardır ve her biri için farklı taktikler ve mesajlara sahip olabilirsiniz.

44:30

Evet, sanırım, evet bu doğru demek istiyorum, geleneksel pazarlama dönüşüm hunisini bir şekilde tarif etmeyi seviyorum, yani geleneksel olarak geçmişte yaptığımız şey, işte sürmek istediğimiz potansiyel müşteriler ve bu sayıdaki olası satışları alacağız ve el kaldırıcıları bir nevi filtreleyeceğiz ve sürecin bir sonraki aşamasına giriyorlar, bir web seminerine veya başka bir tür isteğe bağlı, ilgi alanına dayalı yaklaşım. Ve bunlardan, dönüşüm hunisine doğru ilerleyen belirli bir yüzdesi var ve şimdi bir çeşit karşılaştırma süreci içindeler. Ve bilirsiniz, belki bir e-kitap veya sizden bir parça içerik indirdiler, biliyorsunuz, farklı bir şekilde el kaldırdılar. Ve sonra tabii ki biliyorsunuz, huninin biraz daha aşağısında bir şekilde kararlarını verdikleri bir yer var ve şimdi nihai kapanıştan önce satış temsilcilerinizden biriyle telefonda konuşuyorlar. Yani, hesap tabanlı pazarlama tersine dönüyor ve gerçekten, başlangıçta gerçekten yaptığınız şey gidiyorsunuz, zihnin sonundan başlıyorsunuz ve bunun benim mükemmel olduğunu söylüyorsunuz önüne geçmeye çalıştığım olasılık. Ve bu şirkette ve bu iş tanımına ve karar verme sürecindeki bu role sahip.

46:01

Ve o kişinin veya o küçük karar vericiler ekibinin önüne geçmeye çalışıyorsunuz ve bu gerçekten, örneğin bir şekilde sonunu düşünerek başladığınızda ve o kişinin önüne geçmeye çalıştığınızda, bu çok daha fazlası, yine ben Sanırım Jalali, bunun da bir tür profil odaklı olduğunu söyledi. Harika bir örnek ve hangi platformu kullandıklarını bilmiyorum, bir süre önce yeni bir daire arıyordum. Bir hafta kadar beni apartmanın bir afişinin takip ettiğini web sitesine tıkladım. Sonra bana baktığım yeri göstermeye başladılar değil mi? Yani, gerçekten gördüğüm yer gibi, reklamda görebiliyordum. Ve sonra bana doğru teklifleri artırmaya başladılar. İlk başta bir ay tatil gibiydi ve iki ay izinliydi ve şimdi iki ay indirimli ve altı yüz dolar nakit sağda. Böylece bir şekilde aradığımı tespit ettiler, baktığım şeye bağladılar. Ve sonra onların küçük makineleri bana bir tür şeylere, temsilciden geldiği noktaya kadar vurmaya başladı. Sanki bu bayanın bana mail attığını düşünmüştüm. Hayır, sadece yeniden pazarlamaları gerçekten iyiydi. Ve onlar için ortalama yaşam süresi değerleri, yılda otuz bin dolar gibi bir şey için mantıklı geliyor, bu yüzden zaman ayırıp arama sonucundan çıkan o kişiyi bulmaya değer. Ve iyi bir profil çıkarma işi yaptığınızdan emin olun, takip edin, bu onlar için bir aya değer.

47:25

Yani evet, teşekkür ederim. Yani belki bir veya iki soru daha alabiliriz. Demek bu Anthony'den. Bu boyutlar ve kullanım durumları için dışlama temelli kitlelerle ve en iyi uygulamalarla ve özellikle de e-posta listesine, izleyicilere kadar yaklaşmakta olan şeylerle ilgili olarak konuşabilir misiniz?

47:59

Evet, bence burası burası, yani bu, kampanyanızda arama yapmanın en etkili yollarından biri değil mi? Demek istediğim, eğer bunu e-posta pazarlaması merceğinden düşünürseniz, sadece, yani belki on yıl önce yapmışsınızdır, ama sadece 100,000 kişiye patlayıp umut etmiyorsunuz değil mi? Doğru olanların önüne geçiyorsunuz. Yani ne yapıyorsun, sanırım bu şekilde kara listeye girebilirsin, ama yapabilirsin. Muhtemelen tavsiye etmezdim, ama o zamandan beri yaptığımız şey, tamam dedik, pekala, yerlerde daha fazla alet edindikçe daha da sofistike hale geldik. Ve kampanyalarımız üzerinde daha fazla kontrole sahibiz. Tamam diyebildik, belirli kitleler veya belirli segmentler gibi belirli denetçiler var, artık onlarla alakalı olmadığı için e-posta göndermek istemeyeceğimiz belirli listeler var. Ya da belki yaşa ya da bir çeşit RFM modellemesine ya da doğru bir şeye dayanıyor mu? Yani artık bu insanlarla konuşmuyoruz çünkü bu onlara iyi hizmet etmiyor. Onlara uygun olacak farklı bir zaman için farklı bir teklifim var ama bu teklifi bugün onlara göndermeyeceğim.

49:12

Ve bu, hedeflemede de aynı şeydir. Tamam diyebilirsiniz, bunlar iyi bir örnek düşünmeye çalıştığım insanlar, web sitemi ziyaret etmiş ancak henüz dönüşüm sağlamamışlar veya dönüşmüşlerse, açıkça şunu istiyorum Onlara tamamen farklı bir şey göndermek istediğim için bir yanık pikseli yerleştirip bu insanları dışlayabiliyorum, değil mi? Onları teklifin dışında bırakacağım, satın almalarını sağlamaya çalışacağım çünkü zaten satın almışlar. Ama şimdi yapacağım şey içeri gireceğim ve zaten satın almış olan insanlara şunu söyleyeceğim, onlar için bir dinleyicim var, onlara farklı bir şey göndereceğim. Belki bir garanti programıdır veya bir satış sonrası satış teklifi veya başka bir şeydir. Öyleyse, evet diyebilmenin ayrıntı düzeyine sahip olmak, bu insanlar, ancak bu insanlar bu özel teklif için size çok fazla kontrol sağlar. Ve bu nedenle, kampanyanızı gerçekten çok daha verimli hale getirir. Bulunduğunuz şeylere daha az para harcıyorsunuz ve açıkçası insanları rahatsız etmiyorsunuz doğru Çünkü birine onlarla alakası olmayan yanlış bir mesaj gönderiyorsanız, bu sadece bir kapanma olur. Ve böylece hepimiz bundan rahatsız olduk.

50:42

Burada vaaz verdiğimiz fikir, doğru zamanda doğru mesajla doğru insanların karşısına çıktığımızdan emin olalım. Sanırım bu web seminerinin bir örneği var, bu yüzden bazılarınız oturum açtıysanız ve zaten müşteriyseniz, bu krediyle eşleşen beş bin dolara kadar bir teklif görmeye başlayacaksınız. Eğer yeniysen yüz dolarlık bir teklif görmeye başlıyorsun değil mi? Bunu yaptık, insanlara reklam harcamalarında yardım etmeyeceğimizden değil ve onlar da bizimle bunun hakkında konuşabileceklerinden, ama tasarlanan etkinlikte reklam bütçesini tatmak istemiyoruz. insanları yönlendirmek ve onu ilk seferinde tanıtmak için tasarlanmış olanla onları aktif hale getirmek, değil mi? Bu biraz farklı bir mesaj. Aslında farklı işlerle ilgilenen farklı ekiplerimiz var. Yani özetlemek istiyoruz, herkesi aynı şeyle patlatmak istemiyoruz, mantıklı değil. Bu durumda, bir dışlama listesi kullanıyoruz, kontrol panelinin içinde bulunan çerezler tamamdır. Yani, geldiyseniz ve bizi kullandıysanız, yeni kişiden farklı bir set göreceksiniz.

51:41

Bunu bir şekilde görürsünüz, etrafta dolaşırken göreceksiniz, reklamlarımızı göreceksiniz ve bunlar, karar sürecinde bulunduğunuz yerle, karar sürecinizle bir şekilde eşleşmelidir. Evet bu doğru. Ve bu aslında iyi bir bölüm gibi, bence, bu yüzden çok konuştuk, yani burada biriyle konuşursanız veya web seminerlerimizden herhangi birini dinlediyseniz veya herhangi birini gördüyseniz bunu anlayacaksınız. Yaptığımız örnek olay incelemeleri, test hakkında çok konuşuyoruz çünkü bu gerçekten sahip olduğunuz fırsatı en üst düzeye çıkarmanın tek yolu, ister daha fazla müşteri çekmek, ister daha fazla anlaşmayı kapatmak, satışlarınızı artırmak, verimsizliği azaltmak ve daha verimli olmak olsun. harcadığınız dolarlarla.

52:29

Çünkü hepimiz o yerdeyiz, sanki bunu verilerle, testlerle ve sonuçlarla yapmak zorundayız. Yaptığımız şeylerden biri ve slaydın nerede olduğunu bilmiyorum Kathleen, ama Jalali ve ben konuşuyorsak yaptığımız şeylerden biri birkaç ay önce muhtemelen bu noktada bilmiyorum , özellikle tüm bunlar Covid-19 ile olurken, biz sadece tamam dedik, bilirsiniz, bunu biraz arttırmalıyız, sanki testler, testler, testler yapıyormuş gibi yapmalıyız. ve sonra insanlara, gerçekten onlara yardım etmiyoruz, yani onlara tavsiyelerde bulunuyoruz ama onlara yardım etmiyoruz, paramızı ağzımızın olmadığı yere koymak gibi. daha iyi kelime. Yani karar verdiğimiz şey şuydu, bir eşleştirme programı yapmaya başlayacağız ve bu eşleştirme programı temelde, yani AI laboratuarında bir milyon dolara kadar ücretsiz reklam var ve bu yüzden yaptığımız şey, temelde, eğer siz perfectaudience.com/match adresine gidin, yaptığımız şey, XNUMX bin dolara varan kampanya harcamanızı karşılayacak bu programı kurduk. Çok basit bir şekilde, bir kampanyaya beş bin dolar harcarsınız ve bir ayda, ve sonra geleceğiz ve bunu başka bir elli bin dolarla eşleştireceğiz. Ve bu temelde ne yapıyor, biliyorsun, bunun nasıl doğru çalıştığını bir şekilde görebiliyorsun? Yani aslında bütçenizi yarıya indirdik. Ve riskinizi iyice azaltın, yeni şeyleri, yeni fırsatları test etmenizi sağlar, dolarınız iki katına çıkar.

54:16

Özellikle son birkaç ayda herkesin bütçesinin etkilendiği bu zamanlarda, bunun bizim için bak, biraz daha risk al, gidip bazı şeyleri test etmenin bir yolu olduğunu düşündük. başka türlü olamazdı ve biz de kampanyayı alıp ikiye bölerek size yardımcı olacağız. Öyleyse, evet, orada bir şekilde yakınlaşın çünkü temelde yapabilirsiniz, insanlar her zaman bunun için ne kadar harcamam gerektiğini soruyorlar, değil mi? Minimum nedir? Minimum yok, birlikte çalışmak istiyoruz, huniyi doğru çalıştırmanıza yardımcı olmak istiyoruz? Gönderdiğiniz yere tıklayın ve diğer ucunda gelir elde edin. Ve yapay zeka laboratuarında yaptığımız şey, sinirlendiğim için yapay zeka çok abartılı bir şey ve herkes bunu yapıyor, bu, işinizi bir nevi işe yarıyor, ya da belki bir huniniz var. çalışıyor ve doğru şekilde büyütmek istiyorsun? Bunu, Eric'in size verdiği sisteme bağlayalım, doğru test etmek için reklam bütçesi? Tüm eğitim algoritmaları bir şekilde çalışır hale getirirseniz ve sonra geri geliriz ve bir dizi aracımız olur, bir ekibimiz var, sizin için daha fazla yakınsama sağlamaya çalışıyoruz değil mi? Nihai sonuçların daha büyük olmasını istiyoruz ve dolar eklemenizi, daha ileri gitmenizi istiyoruz, hepsi bu. Yakalama yok. Sizi hiçbir şey için ücretlendirmiyoruz, asgari bir ücret yok. Biz sadece hunilerini bir nevi rafine hale getirmiş insanlar arıyoruz.

55:43

Büyümek istiyorlar, günlük hacmi kendileri için karlı bir şekilde ölçeklendirmek istiyorlar ve biz de bununla birlikte sunduğumuz şey bu, yani Microsoft için olduğu gibi, isterseniz bu harika bir fırsat. biraz perde arkasına geçin ve gerçekten anlayın ve biraz büyüme elde edin, bu yıl sizin için iyi bir fırsat olacaktır, eğer şu anda bunu kontrol etmekle ilgileniyorsanız, bağlantıyı sohbet kutumuza bıraktım. oraya tıklayın ve bunun için açılış sayfasını ziyaret edin. Ayrıca birkaç hafta içinde çıkacak olan harika içeriğimiz daha var ve Todd'un sizi bir sonraki konumuzla tanıştırmasına izin veriyorum.

56:21

Evet, bundan iki hafta sonra, 4 Haziran'da bir sonraki web seminerimizi gerçekleştireceğiz ve aslında SharpSpring Ads ve Ascend2 programatik reklamcılık üzerine bir araştırma çalışması yapmak için bir araya geldiler ve araştırmayı şu anki ekonomik durumda gerçekten yapmak istedik. Bakın, verilerin ne olduğunu biliyorsunuz, yani altı ay önceki veriler az önce topladığımız veriler kadar alakalı değil ve bu yüzden anketi kapattık ve şu anda sonuçları tablo haline getiriyoruz. Ve XNUMX Haziran'da paylaşacağımız araştırmalarımız olacak, sanırım bazı testler ve örnek olay incelemeleri belki de araştırmaya devam etmeye yardımcı olacak, araştırmanın harika olduğunu biliyorsunuz çünkü diğer insanların yaptığı gibi sizi alıyor. Ama sonra bir sonraki adımı atmaya ve araştırmaya dayalı olarak programınızda nasıl ayarlamalar yapabileceğiniz konusunda bazı pratik ipuçları ve tavsiyeler alacağız. Evet, eğer isterseniz, bununla ilgileniyorsanız, devam edip kayıt olmak istiyorsanız, unutmamak için, bağlantıyı sohbette de bıraktım. Yani bu bağlantıların her ikisi de sizin için var ve tabii ki devam edin ve sohbete son dakika sorularını atın, ertesi Pazartesi her web seminerinden sonra her zaman bir takip sorusu ve cevap oturumu yapıyoruz. Bu yüzden, Pazartesi günü bugün alamadığımız soruları alacağız ve bunu size e-postayla göndereceğiz ve bugünün web seminerinin kaydını tutacağız. Ama bugün bize katıldıkları için herkese teşekkür etmek istiyorum. Çok fazla etkileşimimiz var, pek çok harika sorumuz var. Paneldeki herkesin bugün sizden ve burada olmaktan hoşlandığını biliyorum. Bu yüzden sadece sizlere teşekkür etmek ve paneldeki herkese teşekkür etmek istiyoruz, Jalali, Eric, Todd ve Andrew beyler tüm bilgi birikiminiz ve zamanınız için çok teşekkür ederim. Rica ederim. Peki. Bir dahaki sefere görüşürüz. Teşekkür ederim.

Kathleen Davis

Kathleen Davis

Pazarlama Müdürü - SharpSpring Ads: Kathleen, pazarlama otomasyonu, kampanya yönetimi ve dijital analitik konularında deneyimli, hevesli bir pazarlamacıdır. Daha önce doğrudan posta kampanyaları, öncü lider yaratma çabaları üzerinde çalışmış ve SharpSpring'de pazarlama stajyer programını yönetmiştir.
Gönderi kategorileri: Web Seminerleri
Şununla etiketlenmiş gönderi: AI, Jalali Hartman, Todd Lebo, Web Seminerleri

Kaynak Kategorileri

Çevrimiçi reklamcılık orijinal araştırmalarında en son bilgileri almak ister misiniz?

Web Yeniden Hedefleme

Kaybedilen müşterileri tüm büyük görüntülü alışverişlerde kolaylıkla yeniden hedefleyin.

Facebook Yeniden Hedefleme

Facebook'ta kaybolan müşterileri yeniden hedeflemenin en kolay yolu.

Shopify Yeniden Hedefleme

Shopify mağazanız için dakikalar içinde dinamik yeniden hedeflemeyi ayarlayın.

Dinamik Yeniden Hedefleme

Çevrimiçi mağazanız için daha fazla satış yapın. Ürüne özel bir reklamla tarayıcıları geri getirin.

Cihazlar Arası Yeniden Hedefleme

Kayıp web sitesi ziyaretçilerini cep telefonlarında ve tablet cihazlarda yeniden hedefleyin.

Mobil Yeniden Hedefleme

Akıllı telefonlar ve tabletler üzerinden kaybolan mobil kullanıcılarla yeniden etkileşim kurmanın zahmetsiz yolunu keşfedin.

Twitter Yeniden Hedefleme

Mevcut kitlelerinizle Twitter reklamlarının gücünden yararlanın.

Sosyal medya

Birbirinizin ziyaretçilerini yeniden hedeflemek ve yeni müşteriler edinmek için pazarlamacılarla birlikte çalışın.

Yeniden Hedefleme Nedir?

Yeniden hedefleme, daha fazlası için geri gelmelerini sağlar.

Ürün Turu

Reklamverenler için kolay yeniden hedefleme platformu olan SharpSpring Ads ürün turuna katılın.

Fiyat Listesi

Kendi kampanya bütçelerinizi belirleyin ve istediğiniz kadar çok veya az harcayın!

Başlamak

Dakikalar içinde hassas, etkili kampanyalar tasarlayın.

Demo Alın

Kanallar arası, çok cihazlı bir yaklaşımla programları nasıl optimize edeceğinizi ve ölçeklendireceğinizi öğrenin.

Başarı Öyküleri

Müşterilerimizin her gün daha iyi bir iş yapmalarına yardımcı olan başarımız, müşterilerimizin başarısıyla doğrudan bağlantılıdır.

Başarı Öyküleri

Amerikan giyim

Giyim perakendecisi, Facebook yeniden hedefleme ile yatırım getirisini% 400 artırdı. Başarı Hikayesini Okuyun ›

99designs

Tasarım platformu, artan gelirde% 134 artış elde ediyor. Başarı Hikayesini Okuyun ›

InstaEDU

Çevrimiçi eğitimci, facebook yeniden hedefleme EBM'sinde% 20'lik bir düşüş görüyor. Başarı Hikayesini Okuyun ›