Farklı Reklam Boyutları Kullanarak Kampanya Performansınızı Nasıl% 20 Artırabilirsiniz?

Temmuz 9, 2020

Basit bir taktiği kullanmadığınız için fazla mı harcıyorsunuz?

Birden çok reklam boyutu kullanmak (özellikle daha düşük rekabete sahip olanlar), birçok reklamverenin gözden kaçırdığı bir şeydir, ancak kampanyanın etkinliği üzerinde büyük bir etkisi vardır.

İşte uzman panelimiz ile sanal yuvarlak masamız
çeşitli reklam boyutlarının nasıl ve neden kullanıldığını tartışmak gerçekten işe yarıyor.

Öğreneceksin:

  • Boyutlandırma neden reklam yerleşiminizi ve erişiminizi etkiler?
  • Küçük değişikliklerle kampanyalarınızı nasıl güçlendirebilirsiniz?
  • Hangi reklam boyutları önemlidir (hangileri önemli değildir)

Kaydı izleyin

Web Semineri Slaytları

transkript:

00:09

Herkese merhaba, hoş geldiniz. Bugün bize katıldığın için teşekkür ederiz! Ben, SharpSpring Ads'de pazarlama ekibinden Kathleen Davis ve bugün, bugün ele alacağımız basit bir stratejiyi kullanarak kampanya performansınızı% 20 veya daha fazla nasıl artırabileceğinizi tartışacağız. Ancak başlamadan önce herkese web seminerlerimizin sonunda bir soru ve cevap yaptığımızı hatırlatmak istiyorum, böylece size bir şey gelirse veya zaten sorularınız varsa, devam edin ve bunları sayfanın altındaki sohbet kutusuna atın. ekran ve sonunda elimizden geldiğince çok şeye ulaşacağız. Bu yüzden bugün için harika konuşmacılarımızı tanıtacağım. Öncelikle Todd var, o bizim geri dönen konuşmacımız, ortak bir misafir. Bir pazarlama araştırma şirketi olan Ascend2'nin CEO'su. Ve Todd aslında araştırmaya dayalı pazarlama metodolojisini geliştirdi, bu yüzden bugün burada olduğu için heyecanlıyız. Bir sonraki adımda Robauto'nun kurucusu olan Jalali var ve kendisi SharpSpring Ads için AI laboratuvar direktörü olarak da görev yapıyor. Ve sonra elimizde Eric var, o bizim genel müdürümüz. Diğer birçok pazarlama şerbetinde, e-posta zirvesinde ve bunun gibi şeylerde konuştu. Ve son olarak bugünkü konuk konuşmacımız Gaba. Bize Facebook'ta reklam harcamaları için beş milyon doların üzerinde bir ömür boyu harcama dahil 15 yıllık dijital pazarlama deneyimi getiriyor. Bu yüzden, özellikle Facebook ile ilgili reklam alanı hakkında bize pek çok bilgi getiriyor. Öyleyse sadece devam edeceğiz ve hemen güne atlayacağız. Son zamanlarda Ascend2 ile Todd'un çok aşina olduğu bir araştırma yaptık, bu yüzden bunu Todd'a devredeceğim.

01:49

Teşekkürler Kathleen, katıldığınız için herkese teşekkür ederim. Ve SharpSpring Ads ile bazı programatik reklam araştırmaları üzerinde çalışmaktan zevk aldım ve aslında bu raporlar artık web sitelerinde mevcut, ancak bugünkü bulduğumuz ve bu sohbeti teşvik eden şeylerden biri, pazarlamacılara nasıl yapardınız? Programınızı karakterize edin, çok başarılı mı, bir şekilde başarılı mı yoksa başarısız mı ve veri sonuçlarını burada görebilirsiniz. Ve şunu gördük ki, sınıfının en iyisi olduklarını hisseden veya reklam dediğimiz bu işte çok başarılı olan şirketlerin oldukça küçük bir yüzdesi var. Ve başladığımızda, Eric ve ben bunun hakkında biraz daha konuşmaya başladık, sadece bir düşünce var, her zaman home run yapmak zorunda değilsin. Bazen sadece küçük şeyleri son derece iyi yapıyor ve bu gerçekten sizi sınıfta en iyisi yapabilir. Açıkçası her zaman test etmek istersiniz. Ancak, programınızı optimize etmek için bu küçük yollara bakmak istiyorsunuz ve bu yüzden bugün reklam boyutlarından bahsetmek istiyoruz. İlk başta kritik bir konu gibi görünmeyen, ancak verilere girmeye başladığınızda, aslında reklam boyutunun ve stratejiler hakkında düşünmenin ve reklam boyutlarında yaptığınız şeyin aslında güzel olduğunu göreceksiniz. reklam programınızın kritik bir parçası. Böylece onu Eric'e vermek istedim. Paylaşacak biraz ek veri bilgisi var.

03:27

Teşekkürler Todd, evet, bu etkinlik için yaptığımız kadar çok kayıt almamız benim için ilginç. Aslında yayına girmeden birkaç dakika önce bunun hakkında konuşuyorduk, oldukça küçük bir niş konu. Ama olan şey şu ki, sanırım insanlar, gerçekten iyi yapabileceğimiz, büyük bir strateji gibi hissettirmeyen, ancak büyük bir strateji gibi hissettiren, önemli odaklanmış yürütmeyle ilgili şeyler olduğunu fark ediyorlar, ama bu küçük tekrarlayan, küçük tekrarlar, tutarlı yürütme, gerçekten de budur ve bildiğiniz testler, pazarlamanın iyi çalışmasını sağlayan şeydir. Bununla birlikte, bu sadece hızlı bir slayttı. Bir çeşit tartışmayı yatıştırmak istedim, bu yüzden grup olarak bir araya geliyorduk, birkaç hafta önce bilmiyorum ve bazı konular hakkında konuşuyorduk. SharpSpring Ads'teki reklamverenlerimizin yaşadığı, ortaya atılan bazı sorular ve beni gerçekten şaşırtan şeylerden biri, belirli boyutlarda odaklanmış reklam oluşturmanın ne kadar odaklanmış olduğuydu ve bilirsiniz, o zaman soru şu şekilde ortaya çıktı: peki, bu neden, ne oluyor, neden oluyor? Ve biz aslında verileri biraz araştırıp bundan biraz bahsedebildik. Ve aslında onu bugün gördüğünüz biçime koyabilmemiz yeterince büyüktü. Yani bununla oldukça gurur duyuyoruz. Burada sahip olduğumuz bazı eğlenceli şeyler var ve bazı anlar var. Yani bunun için gerçekten heyecanlıyız. Ve tabii ki canlı etkinliği gerçekleştiremeyenler için, bunu birkaç saat içinde burada talep üzerine kaydedilmiş bir versiyonda kullanıma sunacağız.

05:31

İşte burada, reklamcılık için IAB standardı veya web ve mobil için reklam boyutları var. Bunun üzerinden gerçekten hızlı bir şekilde konuşmak istedim. Bu özellikle web ve mobil, bu açıkça Facebook değil, ama herkesin büyük reklam panosuna aşina olduğunu biliyorsunuz, 970'e 250, büyük afiş, 728'e 90 doğru ve sonra standart 300'e 250'ye sahip oluyorsunuz. , 160'a 250 veya 600 Yani bunların hepsi, herkesin bildiği, herkesin kampanyaları için geliştirdiği veya tasarladığı bu standart reklam boyutları gibi. Ve bir sonraki slaytta bu, kullanıma göre bir nevi bölünmüş durumda. Yani burada ve küçük sayılar için üzgünüm, görmek zor, ama bu gerçekten sadece bu banner reklamların nasıl geliştirildiğini ve daha sonra web'de ne sıklıkla gösterildiğini göstermek için. Yani en büyüğü 300'e 250'dir. Bu, tipik olarak sağ üstteki orta büyüklükteki başlıktır. Bir kareye çok yakın. Ve biliyorsunuz, bu, en büyük boyut olacak tüm boyutlar arasında budur. Ve bir sonraki slayta çok hızlı giderseniz, bu grafiğin türü veya bu çizelge, gerçekte ne kadar yoğun olduğunu gösterir. Dolayısıyla, ona gerçekten baktığınızda, tüm reklam boyutlarının% 90'ına gerçekten yakın bir şekilde, 300'e 250 olan ilk dört boyutta yoğunlaşıyor. 728'e 90, 320'ye 50 ve 160'a 600 ve bu Bu dört tür baskın reklam boyutu gibi büyük bir yoğunlaşma. Ve bundan önce kısaca konuşuyorduk, Todd gerçekten iyi bir noktaya değindi çünkü bence Jalali soruyu soruyordu, dedi ki neden öyle, neden 300'e 250 gibi büyük, baskın, sen reklam boyutunu bildiğimiz için bundan biraz bahsediyorduk. Bunun neden böyle olduğunu düşündüğün hakkında biraz Todd konuşmak ister misin?

07:53

Evet, bence bunun bir kısmı dijital öncesine, basılı reklam günlerine geri dönmeli ve her şey sizin kullandığınız standart boyutlara göre ayarlandı ve tüm reklamcılar bunları kullandı. Ve bence dijital için gerekli olmasalar bile, standart boyutlara sahip olma gibi bir kavramın bir şey olduğunu düşünüyorum ve bu yüzden eminim ki sizin bu konuda başka düşünceleriniz olabilir, ama ben sadece, ben bunun nasıl başladığını düşünüyorum. Sanırım öyle de bir düşüncem var, çünkü bazen insanlar, bazı müşteriler, neden reklamımı bu imajla yayınladığını soruyorlar, bu vergi deplasmanının hiçbir anlamı yok. Çünkü en iyi yatırım getirisine sahip. Diyelim ki tüm reklamları farklı boyutlarda yaptım ve şirketim için en fazla geliri en az harcama miktarıyla yaratan, bağlı kalacağım şey bu. Belki de bu, insanların neden ona bu kadar odaklandığını etkiliyor.

08:56

Evet bence bu gerçekten harika bir nokta. Bence ayrıca statik görüntülü reklamlar, banner reklamlar ve video var şimdi gerçekten biliyor musunuz, bunun bir başka noktası da bunların hepsi çok fazla tasarımcı merkezli değil mi? Yani, özellikle belirli reklam boyutlarına odaklanan ve anekdot olarak bu reklamlar var, bu konuda herhangi bir veriye sahip değilim, bu yüzden benden alıntı yapmayın, ancak bu reklam öğelerini bir tasarımcıya gönderdiğinizde odaklanın, ne geri alacaksın, doğru şekilde çalışmaları için gerçekten uygun olan bir şey mi? Zor. Demek istediğim, eğer düşünürseniz, bir banner reklamda küçük metin yapmak gerçekten zordur ve bunu yerleştirmek çok garip ve biraz çalışma gerektirir, değil mi? Onları etrafına yerleştirmek ve metnin doğru göründüğünden ve harekete geçirme çağrısının doğru göründüğünden emin olmak için çalışmak gerekir ve eğer bir tasarımcıdan geliyorsa, görsel olarak görünme biçimi kesinlikle onların akıllarındaki en önemli şey olacaktır, ancak pazarlamacılar olarak daha çok şey olduğunu biliyoruz, değil mi? Gezegendeki en çirkin, en tuhaf görünümlü pankartlardan bazılarını gördüğüm gibi, gerçekten muhteşem görünen, gerçekten iyi düzenlenmiş ve mükemmel görünen bir şeye göre ikiye bir üstün performans gösteren şeyler var. Öyleyse bu yüzden doğru test ediyoruz? Bu yüzden test ediyoruz, bu yüzden pazarlamacılar olarak içeri giriyoruz ve bunları test ediyoruz ve bu yüzden biraz bundan bahsetmek istiyorum ama bu grafik aslında benim için gerçekten şaşırtıcıydı. Ve sonra bir sonraki slayta bakarsanız, gerçekten göze çarpan şey tamam gibi, eğer her şey buradaki alanlara odaklanmışsa, o zaman nerede olduğu gibi reklam boyutlarının geri kalanına ne dersiniz? hiç görünürlük? Onlara ne oluyor? Ve bu gerçekten temel tartışma gibi, değil mi? Web seminerinde konunun tüm amacı şudur, biz bunlara ana odak noktası gibi bakıyoruz. Programatik, RTB ve bugün dijital reklamcılık yapma şeklimizi düşünürseniz, her şeyi programatik olarak yapıyoruz? Öyleyse, ama özünde hala bir pazar yeri değil mi? Yani alıcılar var ve envanter satıcıları var ve en uygun fiyata buluşuyorlar değil mi? Yani, bu BGBM'de teklif vermek istediğimi söylediğinizde, bir yayıncı geri gelir ve BGBM'nin bu olduğunu söyler ve ardından diğer tüm reklamverenler tam olarak aynı envanter aralığı için 50 milisaniye içinde teklif verir ve bu karar şudur: yapıldığında, bu açık artırma kapatılır ve reklamınız, birisi sayfasını tarayıcısına yüklediğinde görüntülenir.

12:03

Yani tüm bunları gerçek zamanlı olarak yapmak, mevcut envanterin tamamını gerçekten değiştirdi. Gerçek mevcut envanter gibi sayıyı artırdı ve doğru boyutta, nasıl baktığınıza bağlı olarak alıcılar ve satıcılar veya reklamverenler ve yayıncılar olarak bizim için değer olan BGBM'lerin değeri. Yani buna baktığımızda tamam dedik, vay canına, herkesin teklif ettiği tüm bu temel envanter var ve tüm bunlar oluyor. Ve sonra tüm uzun kuyruklar var, tüm uzun kuyruklar var, grafikten görebileceğiniz gibi, bu uzun kuyruğun kuyruk ucuna doğru neredeyse hiç gösteremiyorsunuz, orada küçük bir mavi çizgiyi neredeyse hiç göremiyorsunuz. çünkü bu alanlarda çok az reklam sunuluyor. Peki bunu kim anlıyor? Çoğu zaman Adsense'de görünüyor veya kalan alan olarak satılıyor ya da size sahip olduğunuz şey, o belirli envanter için bu reklam boyutları için gerçekten düşük maliyetli BGBM'ler. Yani buradaki tablodan görebileceğiniz gibi, daha büyük olanlar daha yüksek CPM'ler için daha fazla ödeyecekler çünkü daha premium soace. Doğru düşündüğünüz şey bu, ancak geri kalanı, temel olarak BGBM bazında maliyetin üçte birine yakın veya premium envanter olarak üzgünüm. Bu benim için bu haritada gördüğüm an gibi oldu. Gördüğüm gibi, vay tamam, bunun olduğunu biliyorsun, buna eklemek isteyen var mı?

13:46

Birşeyim var. Bu, Facebook'ta çokça gördüğümüz bir şey, bir şeyin diğer pazarlamacılara gösterilme sıklığı, çünkü bu bir rekabet, birbirimize karşı dövdüğümüz bir müzayede evi. Dolayısıyla, izleyiciyi bulmaları için bir hedef ararken ortaya çıkan hedefleri görmezden gelemeyiz ve ikimiz de aynı hedefi seçersek ben de aynı şeyi yapacağım. Daha pahalı olacak, bu yüzden yaptığımız şey ilişkili olabilecek 20,000 hedefi bulmak ve frekans için tam olarak sizinkine benzeyen bir grafik yapmak. Böylece bu hedeflerin Facebook'ta görünme sıklığını ölçebiliriz. Ve son derece alakalı ve çok düşük sıklığa sahip olanı her seçtiğimizde, herkes gibi normal hedeflemeye göre daha iyi sonuçlar alıyoruz. Bu yüzden bunun çok mantıklı olduğunu düşünüyorum. Yerleştirme için de evet. Hepsi bu çocuklar, başka kimse var mı?

14:44

Evet, bence bu gerçekten ilginç ve bence bunu yaparken bazen unuttuğum bir şey var, bu gerçek zamanlı bir müzayededir. Bu çiftlik müzayedelerine giderek büyüdüm. Her zaman traktör ve güzel şartlandırılmış kamyon önde olacak ve sonra tüm bu alet tabloları ve farklı şeyler doğru, anlaşmalar aletlerde ve herkesin teklif vermediği şeyler. Yani burada olanla aynı şey bir ve iki, kesinlikle bir toplama var, bu frekans olayı gibi, insanları farklı yerlerde farklı cihazlarda web'den Facebook'larına, hücrelerine geçerken göstermenin etkisi kesinlikle var. telefon doğru mu? Ve bu, bu farklılıklardan bazılarının başka bir yönü. Bence farklı alanlardaki insanlara ulaştığınızda bu tür toplu bir artış yaşıyorsunuz. Yani bence gerçek zamanlı müzayedeler sürüyor, tıpkı 300'e 250'nin en popüler olanı olduğu gibi. Aynı zamanda muhtemelen en çok stoka sahip, ancak çok fazla fırsat var. Dönüşümler için küçük fırsat cepleri için bu grafiğin sonuna kadar aşağı doğru ittiğimizde bulduğumuz şey ve daha sonra da bir çeşit yapı raporu oluşturarak, esasen farklı boyutlarda reklamcılığın grafiği şu şekildedir: bu ne yapar.

16:07

Evet. Demek istediğim Eric'i hatırlıyorum, sanırım yaklaşık bir buçuk ay önce birlikte bir web semineri yaptığımızda ve Jimmy Ellis'in devam ettiğini ve bildiğini söyledi, tasarımcımın her seçeneği mümkün kılmasını sağladım. Ve bence bu, alet çantamdaki her aracın kullanılabilir olmasını istiyorum, hepsi kullanılabilir, hepsi iyi düşünülmüş ve Jalali'nin dediği gibi, teklif verme sürecinde tüm bu seçeneklere sahipsiniz. Evet, bence bu doğru, yani uzun kuyrukta bir fırsat var. Yıllar önce SEO yaparken SEO'mu düşündüğümü biliyorsunuz, herkes en rekabetçi anahtar terimlere odaklanmış ana terimlere sahipler ve bu genel terimleri kazanmaya çalışıyorlar ve bunu yapmak olağanüstü derecede zor. ama uzun kuyrukta tonlarca fırsat vardı değil mi? Ve bu aynı tür kavramlar değil mi? Yani ön tarafta tonlarca rekabet var ve sonda çok özel envanter veya anahtar kelime terimleri var, ancak buna bakmak istediniz, daha az rekabet, daha kolay ve bir açık artırma senaryosundaysak çünkü biz daha az rekabete sahip olmak, daha düşük fiyat, daha rekabetçi fiyatlandırma olmalıdır.

17:39

Devam etmeden önce burada bir noktaya değinmek istediğim bir diğer şey de, daha az envanter olduğundan bahsediyoruz, bunun karşısında, ama yine de oldukça iyi. Demek istediğim, bu testi çalıştırdığımızda sağdaki küçük grafiğe bakarsanız gösterdiğimiz bu özel senaryoda, bu uzun kuyrukta düşünürseniz, yani çekirdek premium alanın yaklaşık 92,000 gösterim ürettiğini bilirsiniz. Daha sonra tüm ek boyutlar 57,442 gösterime kadar eklendi. Yani biliyorsunuz, bu oldukça iyi, bu aslında beklediğimden daha yüksek. Yani erişiminizi artırabilmek için gerçek bir fırsat var. Ve aslında bir reklamcı ile konuşuyordum, birkaç ay önce oldu ve biz sadece, soruyor ve diyorduk, bilirsiniz, bu yüzden elimize geçebileceğimiz her şeye teklif veriyoruz, etkili bir şekilde yapıyoruz ama nasıl daha ileri gidebiliriz gibi daha fazla erişime ihtiyacımız var ve bu aslında ortaya çıkan konulardan biriydi. Sorun değil, peki bugün ne üzerinde çalışıyoruz? Pekala, tamam bu reklam boyutlarında, bu kampanyalarda gerçekten iyiyim, ama söyleyebilirdiniz ve o da aynı şeyi doğru yapıyordu? Standart bir reklam setine sahipti ve reklamları içinde döndürmekle harikaydı, yeni reklamlar oluşturuyor ve onları sürekli yeniliyordu. Öyleydi, TO'sunu yüksek tutuyordu ama olan şey sadece bunlara odaklanıyordu, ama gerçekten diğerlerine hiç zaman harcamıyordu, reklamın reklamını, boyutlarını biliyorsunuz ve sonuçta kaçırıyordu. sağ. Dolayısıyla, bunu geliştirmek, aynı türden bir erişim elde etmek veya maalesef, reklam boyutlarınızı genişleterek erişimi artırmak, onun başarılı olduğu bir şeydi. Ve tekrar tekrar gördüm.

19:44

Öyleyse devam edelim, evet teşekkürler Eric. Bu, Jalali'nin bu testleri çalıştırmada etkili olduğu bir sonraki slayda gerçekten harika bir bölüm, ancak bu bizim örneğimiz, bunlar grafiğimizin ve rakamlarımızın arkasındaki reklamlar. O yüzden Jalali'nin bu sefer sizinle konuşmasına izin vereceğim. Evet, bazılarınız web seminerine kaydolurken bu reklamları görmüş olabilir. Bu yüzden her zaman kendi işimizi test ediyoruz ve gerçekten neyin işe yaradığını anlamaya çalışıyoruz ve bunu yapmamızın nedeni, işiniz, işimiz veya herhangi birinin iş hakkı üzerinde çok büyük farklı bir etkiye sahip olmasıdır. Yani küçük değişiklikler büyük bir etkiye eşit olabilir. Ama tüm bu farklı reklam boyutlarından bahsediyorduk ve bazılarınız iyi gibi düşünüyor olabilir, peki tüm bu afişleri nasıl yaparım gibi bir afiş almak benim için yeterince zor? Aynı problemimiz var, değil mi? Binlerce reklamverenimiz var, sürekli kampanyalar yürütüyoruz, her zaman kampanyaları değiştiriyoruz. Bu yüzden uyguladığımız bir tür strateji, ilk önce 300'e 250 ile başlamaktır. Bu nedenle, iki veya üç farklı kavramla hızlı bir trafik patlaması gerçekleştiriyoruz. Ve burada aradığımız şey, aykırı değerler olup olmadığını görmek mi? Çok daha iyi çalışan bir tasarım var mı? Bu durumda oldukça yakındılar değil mi? Oldukça yakındı. Ama biri öne çekilmeye başlar. Ve aslında bu oldukça önemli bir gelişme. Nedenini söyleyemem, ona bir bakabilirsiniz, sanırım sağdakinin biraz meşgul olduğunu düşünüyorum. Hangisi olduğunu gerçekten tahmin edemezdim, ama herkes bu yüzden bu ilk testi büyük bir tasarım asansörü olmadan yaptık. Önce aynı boyutta üç şey yaptık, hangisinin önce işe yaradığını anladık, sonra geri kalan boyutları bir araya getirdik. Yani hepsini kullanmadık, aslında en popüler olanları seçtik veya en çok işe yarayacağını düşündük ve daha önce bahsettiğimiz gibi etkisini görebilirsiniz. Birde 90,000 artı ve ardından 50,000 ek gösterim gibi. Ama kazanç ve eğlenceli olan bu, tıpkı kendi işimiz gibi, maliyette% 62'lik bir düşüş bizim için önemli. Bu kampanyanın çalışmaması veya çalışmaması arasındaki fark olabilir mi? Ya da çeyrek çalışma ile doğru çalışmama arasındaki fark olabilir. İşte bu yüzden bunu Tesla'larda yapıyoruz.

21:55

Ama aslında buna şaşırdım. Evet, ek oyun alacağımızı düşündüm, ancak maliyeti aşağı yukarı aynı olacak. Mantıklı. Ama gerçekten gözlerimi açtı. Bu kampanyalardan bazıları devam ediyor, bu erişimi nasıl genişletebiliriz ve yönetim kurulu genelinde maliyetlerde% 62'lik bir düşüş elde edebilirsem, yine de bu, insanların alt satırlarında muazzam bir etkiye sahip olacak. Yani evet, bu yüzden tekrar test ettim, bu aslında her iki şekilde de olabilirdi. Oldukça iyi bir fikrimiz vardı, bunlardan bazılarını geçmişte yaptık, ancak çok daha ucuz ve çok önemli bir erişim. Ve bence şimdi burada gösterilen şey, bu kişinin reklamı tüm cihazlarında görmesindeki etkisi nedir? SharpSpring Reklamları ile ilgili gerçekten ilginç olan şeylerden biri olduğunu düşündüğüm gibi, son kullanıcı, web sitenizi ziyaret eden veya hedeflediğiniz kişi için milyon dolarlık bir kampanya yürütüyormuşsunuz gibi görünüyor büyük kanallar arasında değil mi? Bunu haber sitelerinde görüyorlar, sosyal medyalarında görüyorlar, sonra cep telefonlarını açıyorlar ve doğru görüyorlar mı? Bir tür, bir etkisi var ve bu sıklığı var ve bu yenilik gerçekten bir şekilde birikebilir ve daha önce çalışmayan şeyleri çalıştırabilir. Her neyse, evet. Neye baktığımızı görebilmemiz için hızlı bir test.

23:12

Ve sonra ayrılık açısından, anlıyorsunuz, yani büyük kare pankartlarda ilk tür a, b üzerinde 90,000 gösterim ve ardından birkaç gün sonra diğerlerini hayata geçirdiğimiz yer ve sonuç bu harmanlanmış BGBM idi, orijinalimizden çok daha ucuzdu, dolayısıyla her yerde% 26 maliyet azaldı. Ve daha yeni başlıyoruz. Bu nedenle, bundan sonra yapacağım şeyi genişleteceğiz, belki ona eklememiz gereken bazı ek reklam boyutlarına bakmaya başlayabilirim, bu kümeye yalnızca hangilerinin işe yaradığına bağlı olarak. Bu yüzden, tıklama ve boyuta göre dönüşümün ayrıntılarına girmeye başlayacağız ve sonra bu çok küçük olanlara girdiğinizde, tasarım açısından yapmamız gereken bir şey var. Bahsettiğimiz gibi, bu çağrılara başlamadan önce küçük küçük mikro reklamlar tasarlamak zor değil mi? Reklamla ilgili olan şey, çok küçük insanlarla uğraşmanız, sanki bunu çok hızlı bir şekilde açıklamanız gerektiği gibi, değil mi? Bir reklama bakarken öğrenme veya işleme koyma şansınız yok değil mi? Yani küçüldükçe amacınızı daha iyi ve daha iyi hale getirmelisiniz. Başlık nedir? Harekete geçirici mesaj nedir? Hatırlamalarını istediğiniz şey nedir? Ya da biliyorsunuz, bundan bir tür ders alın ve daha sonra harekete geçin, bu yüzden zor olur mu? Ve aslında burada özel bir teklifimiz var, bazı yaratıcılık açısından gunna teklifimiz var ama tüm bu yaratıcıları bir araya getirmek zor. Önemli ve eğer bunu yapmayacaksan, doğru yap. 300'e 250'lerle başlayın, neyin işe yaradığını bulun, bu bilgileri kullanın, hatta bazı ürün teorilerini test etmenin bir yolu olarak ön mesaj testini yaptığımız gibi, genel olarak stratejinizden bazılarını kullanın, doğru mu? Bu rezonansa giriyor mu yoksa bunu açıklamanın iyi bir yolu mu? Bu tür şeyleri bilirsin. Yani bunlardan bazılarını yapabilir ve sonra bu uzun kuyrukta fırsatların nerede olduğuna bakabilirsiniz ve biz size bu konuda yardımcı olmak için buradayız. Dürüst olmak gerekirse, yaptığımız işin bu kısmı. Ama evet, çok ilginç, beni şaşırttı.

25:18

İlginç. Tüm bu web semineri, ne yapmam gerektiğini gerçekten düşünmemi sağladı. Şu anda baktığım kampanyalar bu şeyleri doldurmak açısından, evet evet katıldığınız için teşekkürler. Ayrılmak ve bazı kampanyalar üzerinde çalışmaya başlamak istiyorsanız devam edin. Evet harika. Bu, Eric'in başlangıçta söylediği gibi, bu yalnızca web ve mobil için gerçekten geçerli, ancak bugün burada bir Facebook uzmanımız var, bu nedenle Todd'un Facebook reklamları konusunda çok fazla deneyimi var ve bunun Facebook ile nasıl bir ilişkisi olduğu ve bazı benzer taktiklerin nasıl geçerli olduğu.

25:56

Evet Facebook, tek ihtiyacın olan, seçebileceğin birkaç boyuta sahipsin. Kare veya dikdörtgen olabilir. Kare ise 1080'ye 1080'dir. Bunu Facebook'a koyduğunuzda size yerleşim seçenekleri sunacaktır. Bu karenin veya dikdörtgenin nerede görünmesini istediğinizi seçebilirsiniz, kare cep telefonlarında olduğunda ekranda daha fazla yer kapladığı için daha iyidir. Ama mesele şu ki, yapacağınız reklamın boyutunu seçmekle aynı şey değil çünkü Facebook onu yine de yeniden boyutlandıracak. Öyleyse yapmanız gereken, görüntünün olabildiğince iyi olmasını sağlamaya çalışmak zorundasınız, ancak mümkün olduğunca hafif olsun ki Facebook bunu çok fazla karıştırmasın. Harika bir kamerayla çektiğiniz en iyi fotoğrafı Facebook'a koyarsanız, bundan gerçekten bahsedeceklerdir. Resmi profilinize veya sayfanıza, daha yüksek çözünürlüklü bir resim olarak yayınlarsanız, bunun üstesinden gelebilirsiniz, sonra bunu bir gönderi olarak tanıtırsınız ve biri resmi tıklarsa doğrudan bağlantıya gider, bu bir reklamdan bile daha iyidir. çünkü harekete geçirici mesajı tıklamanız gerekir ve yine de gönderiye bir harekete geçirici mesaj ekleyebilirsiniz. Ve sonra Facebook'un görüntüyü yeniden oluştururken dolaşabilirsiniz. Burada ekranda gördüğünüz şey iki, neredeyse iki milyon dolarlık bir test. Bu yıl çok benzer ürünlerle ne kadar harcadık, yani Facebook'un sahip olduğu tüm yerleşimleri burada görebilirsiniz. Besleme, Instagram hikayeleri, sağ sütun, Facebook'un size bir seçenek olarak vereceği her şey var. Ancak sorun şu ki, örneğin, beslemeyi aramada ve ardından yayın içi videoda olmasını istediğim için seçersem, Facebook bana gerçekten küçük olan bir dönüşüm tahmini verecek. Bu yüzden, bana en fazla dönüşümü sağlayacak mükemmel olanı bulmak için her bir yerleşim kombinasyonunu denemeliyim. Facebook size tahminler verir, bu tahminlere inanmazsınız, sadece bu tahminlerin gerçeklikle bağlantılı olduğunu bilin. Yani Facebook, alacağın 40 dönüşümü söylerse, ikisini doğru yapabilirsin, ama 80k diyorsa, o zaman dört tane alabilirsin. Dolayısıyla, Facebook'un sahip olduğu tüm yerleşim kombinasyonlarını denediğinizde, görseli reklama yükleyecekseniz, o görseli olabildiğince hafif yapmaya çalışmalısınız çünkü onunla uğraşacaklar. Çok uzun sürmek istemiyorum, sonsuza kadar konuşabilirim.

28:08

Öyleyse tutarlı bir şekilde, bakalım, evet, tutarlı bir şekilde tutarsız, atıf için doğru bu mu, öyle mi diyorsun? Yani, rapor edilen dönüşüm miktarının gerçekte olduğunu düşündüğünüz şeyle kabaca ilişkilendirileceğini söylüyorsunuz. Ve iki kat fazla görürseniz, yine de kesin olmayabilir, ancak evet oranına göre olacak, işleri kolaylaştırmak için bir ipucu olarak, bazı dürtüsel ürünler satın almaya çalışıyorsanız, beslemeye gidin Facebook'ta beslemeye gidin çünkü her zaman en iyisidir. Yıllardır en iyisi oldu. Ancak, daha önce bahsettiğimiz gibi destek yerleşimlerini eklerseniz, daha fazla, daha hızlı ve daha ucuz olursunuz. Yani, denemek için zaman harcarsanız, kullanacağınız en iyi yerleşim olarak yemi seçersiniz ve daha sonra markanızın kullanması gerektiğini düşündüğünüz, gerçekten sevdiğiniz diğerlerini seçmeye başlarsınız, çünkü eğer Instagram'a gitmek istiyorsanız, hikayelere gitmek istemiyorsanız, videonuz varsa, hangisinin size en iyi tahminleri vereceğini görmek için bunları feed ile birlikte deneyin. Tahminlere inanmamalısın, ama yapabileceğin yön bu, biliyorsun doğru yönde gittiğimi düşünüyorsun ve sonra o tarafa gidiyorsun. Mantıklı. Şimdi BGBM, BGBM burada bire geri gidebileceğiniz bir şey.

29:36

Sadece, çok hızlı bir şekilde, önceki slaytta, BGBM Facebook'ta yatırım getirisi ile hiç ilişkilendirmiyor çünkü gerçekten çok ucuz olabilir. Facebook'un gunna'sı size tıklamayı seven birçok insan bulur. Bağlantı tıklamalarının çok ucuz olduğunu varsayalım. Tıklamayı severler, hiçbir şey satın almazlar, değil mi? Yani bunlar istediğiniz kişiler değil, bu nedenle seçeceğiniz hedefleme parametreleriyle alıcıları bulmak istersiniz. Ve BGBM daha yüksek olacak. Böylece, BGBM'yi göz ardı edebilir ve ROA'lara, yani ROI'ye bakabilirsiniz, onlar sadece yeniden adlandırdılar. Ve sonra en iyi ROA'ları seçebilir ve buna odaklanabilirsiniz. Dolayısıyla BGBM, Facebook'ta o kadar önemli değil. Bu biraz önemlidir, ancak yatırımın geri dönüşüne odaklanın çünkü gitmenin en iyi yolu budur. Evet, evet. Aslında, bir web seminerimiz vardı, bir ay, iki ay önce, bunun gibi bir şey söylemek istiyorum, temel metriklerden bahsettiğimiz ve ROA'lar gibi ve bunun gerçek bir kampanya tabanlı YG'den diğerine göre farkı nedir? Odaklanmak isteyeceğimiz temel ölçüm türleri ve kampanyaları üzerinde çalışan ve optimize etmek için çalışan reklamverenlere her gün ne tür bir vaaz veriyoruz. Ve bir konu var, aslında oldukça büyük bir konuydu, öyle ki biliyorsunuz, bilmiyorum, hatırlayamıyorum. Todd biliyor musun? Temelde temelde KPI'larla ilgili tam bir web semineri gibi olduğunda.

31:09

Evet, bir sonraki web seminerimizin temel performans göstergeleri hakkında olacağını düşünüyorum. Oh öyle mi? Tamam evet, böylece biri de eğlenceli olacak. Ve tam olarak senin amacına göre Baga, demek istediğim, doğru KPI'ları yerine getirmek, neyi ölçmen gerektiğini bilmek ve ardından bunun etrafında optimize etmek konusunda gerçek bir odaklanma var. Yani evet, Temel Performans Göstergelerinin ve önceliklerinin bir listesine sahibim, bu yüzden eğer buna sahipseniz, diğer her şeyi unutun, buna sahipsiniz. ROI'ye ulaşırsanız, bence diğer KPI'ları gerçekten önemsememelisiniz. Umursamamalısın, çünkü buraya bir dolar koyduğunu bildiğin için beş kazanırsın. Buraya bir dolar koyarsan, altı kazanırsın. Bununla gidin, orada yapabildiğiniz kadar harcayın. Altı olmayı bırakırsa ve dörde girerse ve sonra beşe gidersiniz ve bu yüzden binlerce reklamımız var. Ve sonra biraz farklı olan tüm metodoloji. Ama buradaki motorda çok fazla gitmek istemiyorum. Oh iyisin, biraz zamanımız var. Ama bir grafiğin daha olduğunu biliyorum, bunun üzerinden bizimle konuşabilir misin bilmiyorum. Bu, yalnızca BGBM ve satın alma başına maliyetin bu durumda ilişkili olduğunu göstermek içindir, çünkü AOV her şey için aynıdır. Öyle ki, satın alma başına maliyet, ne kadar düşükse, yatırım getirisinin o kadar yüksek olduğu anlamına gelir. Ancak BGBM ve satın alma başına maliyetin hiçbir ilişkisi yoktur ve buradaki grafikte göstermek istediğim şey de bu. Elinizden geldiğince ileri gidip satın alma başına maliyeti de alırsanız bu Facebook'ta mı olur ve yatırım getiriniz nedir? Kullanmanız gereken ölçü budur. Bu sadece Facebook'taki CPM'nin gerçekten bir başarı ölçütü olmadığını göstermek içindir.

32:48

Anladım. Peki bu, teşekkürler Gaba, bu harika. Yani bu slayt, bugün bahsettiklerimizi bir nevi kapsayıcı nitelikte. Farklı reklam boyutlarını kullanarak nasıl daha eksiksiz bir erişim elde edebileceğinizle ve bunun ne kadar yararlı olabileceğiyle ilgili konuştuklarımız. Eric, bu noktaların geri kalanından bahsetmenize izin vereceğim, ancak bunların çoğu, SharpSpring Reklamları ile elde ettiğimiz şeyler ve bu yüzden bunları yapıyoruz. Ve biliyorsunuz, evet doğru, bu doğru Kathleen Bence altını çizmek istediğim şey de, birçok konudan geçtik. Bazıları oldukça derinlemesine algoritmik yaklaşımlara dayanıyor ve altında pek çok şey olduğunu biliyorsunuz. Ama bence önemli olan bunun olması gerekmediğidir, bu haktan bunalmış hissetmenize gerek yok mu? Bir kampanyayı yürütmek için yapabileceğiniz basit adımlar, basit şeyler var. Ve sonra belirli bir KPI, belirli bir hedef gibi optimize ederken, daha karmaşık hale gelmeye başlayabilirsiniz. Ve SharpSpring Ads'in arkasındaki fikir, gerçekten kurulduğunda, platformu kendi kampanyaları ve kendi eşyaları için kullanan insanlar tarafından oluşturuldu. Ve bu yüzden gerçekten bundan gelişti. Dolayısıyla, raporlamada çok fazla ayrıntıya ve şeffaflığa sahipsiniz. Temelde her şeyi parmaklarınızın ucunda, muhtemelen ihtiyacınız olandan fazlasını size veriyoruz. Ama ben, eğer dalmak istersen, bunu yapabilirsin. Ve kontrolü ve benzer şekilde rafine edilmiş hedeflemeyi elde edersiniz. Bu, bir şeyleri çevirirken gerçekten yararlıdır. Yani gerçekten tüm yapılması gereken bu. Demek istediğim, bu size sadece bu tür bir yetenek veriyor ve sonra tekrar, biz bir grup olarak kampanyaların verimli bir şekilde yürütülmesini, reklamverenler için iyi çalışmasını sağlamaya çok odaklandık. Bazen bu biraz zaman alır, bizim yanımıza gelip bir reklamverene rehberlik etmek ve kampanyalarında onlara yardımcı olmak gibi. Belki finans alanında olan ve finansla ilgili kategoriler için en iyi uygulamaların ne olduğunu bilmek isteyen birisidir ve elbette neyin işe yarayıp neyin işe yaramadığını gösteren binlerce kampanyaya değer veriye sahibiz. Ve bu faydalı değil mi? İşte bu yapay zekanın bir parçası, oradaki son madde işareti. AI artı uzmanların bir parçasıdır.

35:49

Yapay zeka ve teknolojinin yeri doldurulamaz olduğu kanısındayız, tıpkı bugünlerde buna sahip olmadan rekabet edemeyeceğiniz gibi. Öte yandan, ya da yelpazenin diğer ucunda üzgünüz, bu tür şeyleri yıllarca ve yıllarca yapmakla birlikte gelen odaklanmış hedefler, strateji ve uzmanlık var. Ve bunları içine koyarsanız, bu günler tek başına yeterli değil, değil mi? Algoritmaları optimize edemezsiniz. Gerçekten yaklaşabilirsin ama orada bir bütün olamayacaksın. Öyleyse, SharpSpring Ads'in arkasındaki tüm konsept, bunları koymak veya bu iki şeyi bir araya getirmek mi? Yani stratejiniz var ve doğru KPI'lara odaklanıyorsunuz ve bildiğinizi harmanlıyorsunuz, bunu sizi daha hızlı ve daha deneyimli hale getiren veya kampanyanızda daha hızlı ve daha etkili kılan teknolojiyle birleştiriyorsunuz. İşte fikir bu.

36:55

Harika teşekkürler Eric. Yani yine, biz sadece biraz yineliyoruz, farklı reklam boyutlarını kullanmanızın nedeni budur. Bu, daha yüksek BGBM'lerinizi sübvanse etmenize yardımcı olur ve paranız için daha fazla erişim elde edersiniz. Öyleyse şimdi sorularımıza girmeye başlayacağız, bu yüzden biraz var, ama hala sorularınız varsa devam edin ve biz konuşurken bunları gönderin. Yani ilk sorumuz Gaba için. Benim için? Eric ne dedim, soruları severiz, evet yaparız. Yani bugün cevaplayamayacağımız kadar çok alırsak, Pazartesi günü bir takip videosu yapacağız ve bu da bu kayıtla birlikte blogumuzda olacak. Bu yüzden utanmayın, devam edin ve sahip olduğunuz soruları gönderin. Ama tamam Gaba için ilk sorumuz, Facebook'taki beslemenin gidilecek yol olduğundan ve bu reklamların en iyi kullanımından bahsettiniz mi, ancak kampanya başına birden çok reklam yayınlıyor ve her kampanya için farklı reklam öğeleri seviyor musunuz? Ve eğer öyleyse, kaç tane? Bu yüzden her reklam öğesi için 200 reklam yapıyorum. Tamam neden? Çünkü Facebook, filtre balonlarına dayalı olarak dalgalar halinde reklamlar sunar. Balonları filtreleyin, Zucked adlı kitabı gerçeklemeden önce onlara sunucu derdim, burada Facebook'un filtre balonlarının nasıl olduğunu açıklarlar. Ama tersine mühendislik yaptığımızda, ona sunucu adını verdik, değil mi? Yani bir hedefim varsa, diyelim ki donutları hedef alıyorum. Donutları seven insanları bulmak istiyorum ve sonra resmim var, bir çörek yiyen bir adamın güzel resmi. Her şeye sahip olmak için vergim var ve beş reklam yapıyorum. Birinin bir imgesi var, ikincinin başka bir imgesi, başka bir imgesi, bir diğeri var değil mi? Bunlardan biri en iyi performansı gösteren gunna ve bunun en iyi görüntü olduğunu söyleyeceğim. Ama bunu bilmiyorsunuz çünkü farklı filtre baloncukları içindeler. Ve her filtre balonunun bir davranış kümesi vardır. Facebook, bizi platformlarında sahip olduğumuz davranışlara ayırır.

38:58

Örneğin bana sadece ahşapla çalışan insanların videolarını gösteriyorlar, değil mi? Bunu izlemeyi sevdiğimi asla bilemem ama izlemeye çok zaman ayırdığım için bana sonsuza kadar doğru gösteriyorlar. Eğer donutları seversem ve çok sayıda ağaç oymacılığı videosu izlersem, Facebook benimle aynı filtre balonunda benim gibi olan daha fazla insanı bulabilir. Yani tüm bu insanlar aynı tür içeriği görüyor, benim çevrimiçi davrandığım gibi davranıyorlar. Bu yüzden 200 kazanıyorum. 200'ün% 2'si geri kalanından çok daha iyi performans gösteriyor. Ve bunlara tatlı noktalar diyoruz. Tatlı noktaları bulduğumuzda ve tatlı noktaları tatlı noktalara karşı ölçtüğümüzde. Yani, reklam öğesi başına 200, o zaman o reklam öğesinin genel performansı hakkında bir fikriniz olabilir, sonra doğru bir karşılaştırma yapmaya başlayabilir ve sonra bu reklam öğesi gerçekten iyi, ancak tatlı bir noktaya sahip değil diyebilirsiniz. bir grup ortalama reklam. Ancak 200 reklamı olan bu reklamın korkunç 199 reklamı var, ancak bunlardan birinin yatırım getirisi 12 ve günde 100 satın alma yapıyor. Yani onların kurallarına ve sahip oldukları algoritma şeylerine göre oynamak zorundasın. Ve başka bir şey, günlük bütçenizi asla% 19'dan fazla artırmayın veya filtre balonunu sıfırlarlar ve kaybedersiniz. Demek tatlı noktayı buldun, heyecanlandın, günlük bütçeyi ikiye katlarsın, sıfırlarlar, yapmazlar. Günlük bütçede günlük% 90 artış, işte bu sır.

40:23

Harika teşekkürler Gaba. Bu türden bir takip sorusu var, bu yüzden en iyi şekilde 200 reklam oluşturmak için bütçeniz yoksa, ne önerirsiniz? Bundan sonra yapılacak en iyi şey ne olurdu? Elli. elli dolarınız varsa, günde bir dolara elli reklam yapın, günlük bütçe. Sırf filtre baloncuklarınızın nerede olduğunu bulabilmeniz için. Hedeflemenizin içinde kaç tane filtre baloncuğunuz var gerçekten yaptığınız 50 reklamdan iyi, bir tane aldın mı, iki tane mi aldın, üç tane aldın mı? İşte böyle öğreneceksin. Bu oyunu oynamak için biraz paraya ihtiyacın var. Ama sadece elli dolarınız varsa, günde bir dolar koyun, günlük bütçe. Günlük bütçenin yüksek olması gerekmiyor, ama tamam bir dolar koyarsan, istediğin bütçeye ulaşana kadar günde% 90 artırman gerekecek. Daha uzun sürecek, ama daha az harcamak için yapmanız gereken şey bu.

41:13

Harika, evet, sanırım bu sorunuzu yanıtladı Ashley. Ama eğer bilirseniz, tabii ki yorumlarınız, sorularınız varsa, bunları içeri gönderin. Travis'ten başka bir sorumuz daha var ve bu herkes için genel bir sorudur, bu yüzden hemen cevap vermekten çekinmeyin. ilk reklam testi, belirli değişkenleri test etmem benim için daha mı iyi? Sanırım, reklam başına farklı bir şeye sahip benzer reklamlara sahip olmaktan mı bahsediyor yoksa sadece orada ne olduğunu görmek için tamamen farklı üç reklama sahip olmak daha mı iyi? Facebook için de az önce verdiğim cevapla aynı. Ne düşündüğünüzü bilmek istiyorum. Evet, sanırım soruyu doğru anlarsam ve bilmiyorsam cevap vermekten çekinmeyin, ancak ilk başlıyorsanız ve herhangi bir reklam yayınlamadıysanız ve bu gerçekten odak noktanız sadece gibi ana reklamlar, yeni bir ürün piyasaya sürüyorsunuz veya yepyeni bir web siteniz var vb. Ve en iyi neyin işe yarayacağını bulmaya çalışıyorsunuz, radikal olarak farklı seçenekleri test etmek harika değil mi? bilemenizi sağlar. Ama bence bilmeniz gereken en önemli şey, bunun yinelemeli bir süreç olduğu, değil mi? Ve burası insanların düştüğü yer, defalarca düşünüyorum. Ve bu, bu web seminerinde bulunan veya dinleyen herkes için büyük bir fırsat gibi. Evet, neyin işe yaradığını gerçekten bulmayı, test etmeyi gerçekten istediğinizi biliyorsunuz ve ardından yinelemeli iyileştirme seçeneklerini veya farklı eylem çağrı türlerini, farklı türleri test ettiğiniz bir a / b ayrımı zihniyetine sahipsiniz. başlıklar, farklı metin türleri. Jalali bundan biraz bahsetti ve Gavin de bundan bahsediyordu. Bu yüzden bence bu konuya yeni giren, hiç reklamı veya hiçbir şeyi olmayan birinin zihniyeti, tekrar tekrar test ettiğinizden emin olmak istersiniz, çünkü başladığınız şey testten sonra değildir. , sonun olacağın yer değil.

43:45

Sonunda nereye gideceğiniz, başladığınız iki veya üç kez gibi bir şey, gülünç derecede şanslı olmadıkça, değil mi? Ve asla inşa edemezsin, kontrolün olduğunu biliyorsun. Bu yüzden test, aşamalı ve bazen sancılı bir süreçtir. Ancak, tekrar tekrar test etmek, tekrar tekrar tekrarlamak, kontrolü yenmenin veya yenmenin yollarını bulmak, gitmenin tek yolu orijinal temeli karşılamaktır. Yani çoğu zaman insanların yaptığı şey bu, reklamlarını yükleyip bir gün olarak adlandırmalarıdır. Daha önceki konuşmalardan birinde, bu reklamların zaman içinde nasıl olduğundan bahsediyorduk, Jalali'nin yürüttüğü testle, bir temel elde etmeye odaklanıyordu ve sonra yavaş ama emin bir şekilde, aslında hızlı bir şekilde yeni seçenekler buluyordu. test edin ve nihayetinde orijinali yenmeye devam edin. Bu şekilde kazanıyorsun değil mi? zamanla. Ve siz test ederken ve yinelerken. Yani orada zil çalmak isteyen başka biri var mı?

45:08

Harika, gideceğim. Yani zorundasın, üç farklı seçeneği test etmek istiyorsun, değil mi? İlkini yap, bak bakalım ne olacak. Ve sonra onun bir varyasyonunu yaparsınız ve iyileşip iyileşmediğine bakarsınız. İyileşmediyse, orijinal haline geri dönün ve başka bir değişiklik yapın. Ama iyileştiyseniz, şimdi yeni bir temeliniz var. Bu temeli alın, işe yarayacağını düşündüğünüz bir şeyle tekrar değiştirin. eğer işe yararsa, iyi. Ve sonra bir öncekini unutuyorsunuz. Değilse, geri dönün ve başka bir tane seçin, yeni bir temel elde etmeye çalışmak için değiştirin. Evet onun gibi bir şey. Evet bu harika bir tavsiye. Bu yüzden, sadece zamanımız az olduğu için buraya geçeceğiz, ancak diğer soruları Pazartesi günkü takipimizde ele alacağız.

45:58

Bu yüzden, SharpSpring Ads'den sunduğumuz bu ücretsiz reklam setimiz var ve Jalali, bunu bulmamıza yardımcı oldu ve bu yüzden Eric ve Jalali'ye vereceğim. Evet, her şeyden önce, burada pek çok konuyu ele aldık ve tıklama oranı ve dönüşüm oranları gibi şeyler konusunda heyecanlanıyoruz, kısmen biraz inek olduğumuz için ve muhtemelen siz de bu konuda olduğunuz için öylesiniz, ama aynı zamanda çok büyük bir etkiye sahip değil mi? Sanki, çalışan veya çalışmayan bir şeyin farklı olabileceğini söylüyordum. Öyleyse, bu türden bir şey, sanat ve bilimin bir karışımıdır. Yani sanat, pazarlamacı olarak sizin kontrolünüzde olan şeydir. Yapay zeka ve tüm bu otomatik sistemler ve botlar hakkında çok konuştuk, değil mi? Size geliyor, teknoloji olmadan bunu artık tek başınıza yönetemezsiniz. SharpSpring Ads'ün yaptığı da budur. Dolayısıyla, onu otomatikleştiren ve her zaman optimize etmeye çalışan temel bir platform var. Ancak reklamlar her zaman doğru bir sorundur, çünkü bu nasıl olur, hangi reklamlarla başlarsınız ve tasarım nasıl görünmelidir? Önce neyi test etmelisiniz ve bu yüzden burada biraz risk alıyoruz, bunu öneriyoruz çünkü yapılacak çok iş var. Ancak, geleneksel eşleşen reklam bütçemizle eşleşen türüne ek olarak, bunun yeni reklamverenler için eşleştireceğimiz beş bin dolara kadar çıkacağını düşünüyorum, ayrıca bir öncekine geri dönerseniz tam bir reklam seti yapacağız. Sizler için az önce test ettiğimiz, yaptığımız popüler slaytlardan oluşan bir slayt. Öyleyse 300'e 250 ile başlayacağız, sürecin nasıl işleyeceği. Girip bir hesap oluşturan ilk yirmi reklamveren olacak. 300'e 250'yi yapacağız, bir inceleme alacaksınız, profesyonel tasarımcılarımız bunun üzerinde çalışıyor olacak. Geçmişte sizinle birlikte neyin işe yaradığına dayalı bir şey bulmaya çalışacağız ve sonra onu diğer boyutlara genişleteceğiz. Hesabınıza yüklenen reklamların bir kopyasını ve ayrıca düzenleyip oynayabileceğiniz, varyasyonlarını yapabileceğiniz orijinal bir resim alacaksınız. Yani bu aslında oldukça iyi bir teklif. Onu ilk kimle sınırlayacağız. Sanırım Kathleen bağlantıyı sohbete koyuyor. Ayrıca perfectaudience.com/match adresine gidebilir ve kaydolabilirsiniz ve biz devam edip bugün hesaplarınızı oluşturacağız ve ardından yaratıcı ekibimizden birisinin takibi ve tasarlanmasını istediğiniz tür hakkında bazı sorularla. Yani evet, bu iyi bir anlaşma, bunun için bir tür ödül. Devam edin ve kontrol edin.

48:30

Ancak optimizasyon tarafında, yaptığınız bir şey değilse fazla strese girmeyin. Size yardımcı olduğumuz şey bu değil mi? Öyle mi, bu durumdan gelen herhangi biri, teknolojimizi izleyip yardım ediyor ve uyguluyor olacağız. Yani bu, insanın illa ki optimize etmek zorunda kalacağı bir şey değil, ama herkesin gelmesini takdir ediyorum. Başka sorunuz var mı veya ele almamız gereken başka bir şey var mı?

48:55

Evet, Eric'i teklif hakkında eklemek istediğiniz herhangi bir şey yoksa, bir sonraki web seminerimiz iki hafta içinde başlıyor, yani 23 Temmuz olacak. aynı zamanda olacak, öğleden sonra 2 olacak. Öyleyse, ve bunun hakkında biraz konuştuk, buna değindik. Todd ile Ascend2 ile biraz araştırma yaptık, bunun için Todd'a teşekkürler. Ve 202'de bir pazarlamacı olarak kullanmanız gereken en önemli yedi metriği bulduk. Eric, eklemek istediğiniz herhangi bir şeye sahip olmak istiyorsanız? Ama bugün buna kaydolmak istiyorsanız, devam edip bunu perfectaudience.com/event adresinden yapabilirsiniz ve Eric size bundan biraz daha bahsederken ben de bunu sohbete ekleyeceğim.

49:44

Evet, bence bu ilginç olacak. Bu haftalar ve haftalar önce, önceki web semineri ve KPI'lar konusu ve yatırımınızın geri dönüşünü nasıl ölçeceğiniz hakkında konuşmaya başladık ve ROA'lar diğer bazı KPI'lara karşı neden önemlidir ve rapor ediyorsanız bunu yukarı doğru nasıl iletirsiniz? birine veya nasıl yaparsınız, eğer bir girişimciyseniz ve işiniz için yatırım getirisine odaklandıysanız, neye odaklanıyorsunuz? Ve biz, bundan çok fazla geri bildirim almamız şaşırtıcı. Ayrıca, kendi flash raporlarınızı oluşturmanıza ve neyi sıfırlayacağınızı bilmenize, elde edebilmenize yardımcı olacak oldukça derinlemesine temel performans göstergeleri, küçük tablolar ve farkında olabileceğiniz şeyler var. kampanyalarınızdan en iyi şekilde. Yani eğlenceli olacak ve kampanyalarımızı optimize ederken hepimizin alabileceği ve üzerinde çalışabileceğimiz bir şey olacak. Ve istiyoruz, başarılı ticari kararlar almaya çalışıyoruz.

51:09

Evet evet bu doğru. Dolayısıyla, kaydolmak istiyorsanız bağlantı sohbette yer almaktadır, devam edebilirsiniz veya perfectaudience.com web sitemizi istediğiniz zaman ziyaret edebilirsiniz ve orada bulacaksınız. Ama bununla, bence bugünlük bu kadar. Bazı harika sorularımız ve katılımımız oldu. Katıldığınız için teşekkürler arkadaşlar. Bizimle burada olduğunuz için teşekkürler. Tüm bilginiz ve uzmanlığınız için Gaba ve Todd, Jalali ve Eric'e teşekkür ederiz. Ve bir dahaki sefere görüşürüz. Herkese teşekkürler. Barış.

Kathleen Davis

Kathleen Davis

Pazarlama Müdürü - SharpSpring Ads: Kathleen, pazarlama otomasyonu, kampanya yönetimi ve dijital analitik konularında deneyimli, hevesli bir pazarlamacıdır. Daha önce doğrudan posta kampanyaları, öncü lider yaratma çabaları üzerinde çalışmış ve SharpSpring'de pazarlama stajyer programını yönetmiştir.
Gönderi kategorileri: Web Seminerleri
Şununla etiketlenmiş gönderi: AI, Jalali Hartman, Kathleen Davis, Web Seminerleri

Kaynak Kategorileri

Çevrimiçi reklamcılık orijinal araştırmalarında en son bilgileri almak ister misiniz?

Web Yeniden Hedefleme

Kaybedilen müşterileri tüm büyük görüntülü alışverişlerde kolaylıkla yeniden hedefleyin.

Facebook Yeniden Hedefleme

Facebook'ta kaybolan müşterileri yeniden hedeflemenin en kolay yolu.

Shopify Yeniden Hedefleme

Shopify mağazanız için dakikalar içinde dinamik yeniden hedeflemeyi ayarlayın.

Dinamik Yeniden Hedefleme

Çevrimiçi mağazanız için daha fazla satış yapın. Ürüne özel bir reklamla tarayıcıları geri getirin.

Cihazlar Arası Yeniden Hedefleme

Kayıp web sitesi ziyaretçilerini cep telefonlarında ve tablet cihazlarda yeniden hedefleyin.

Mobil Yeniden Hedefleme

Akıllı telefonlar ve tabletler üzerinden kaybolan mobil kullanıcılarla yeniden etkileşim kurmanın zahmetsiz yolunu keşfedin.

Twitter Yeniden Hedefleme

Mevcut kitlelerinizle Twitter reklamlarının gücünden yararlanın.

Sosyal medya

Birbirinizin ziyaretçilerini yeniden hedeflemek ve yeni müşteriler edinmek için pazarlamacılarla birlikte çalışın.

Yeniden Hedefleme Nedir?

Yeniden hedefleme, daha fazlası için geri gelmelerini sağlar.

Ürün Turu

Reklamverenler için kolay yeniden hedefleme platformu olan SharpSpring Ads ürün turuna katılın.

Fiyat Listesi

Kendi kampanya bütçelerinizi belirleyin ve istediğiniz kadar çok veya az harcayın!

Başlamak

Dakikalar içinde hassas, etkili kampanyalar tasarlayın.

Demo Alın

Kanallar arası, çok cihazlı bir yaklaşımla programları nasıl optimize edeceğinizi ve ölçeklendireceğinizi öğrenin.

Başarı Öyküleri

Müşterilerimizin her gün daha iyi bir iş yapmalarına yardımcı olan başarımız, müşterilerimizin başarısıyla doğrudan bağlantılıdır.

Başarı Öyküleri

Amerikan giyim

Giyim perakendecisi, Facebook yeniden hedefleme ile yatırım getirisini% 400 artırdı. Başarı Hikayesini Okuyun ›

99designs

Tasarım platformu, artan gelirde% 134 artış elde ediyor. Başarı Hikayesini Okuyun ›

InstaEDU

Çevrimiçi eğitimci, facebook yeniden hedefleme EBM'sinde% 20'lik bir düşüş görüyor. Başarı Hikayesini Okuyun ›