Dönüştüren Sayfalar Nasıl Oluşturulur

19 Kasım 2020

Neden web sitenizin ziyaretçileri daha fazla dönüşüm sağlamıyor?

Bu oturumda, panelistlerimiz web sitesi ziyaretçilerinizi GERÇEK potansiyel müşterilere nasıl dönüştüreceklerini inceleyecekler. Tanınmış kullanıcı deneyimi ilkelerini, ziyaretçi psikolojisini ve metin yazarlığı hack'lerini aldık ve bunları bugün atabileceğiniz basit adımlara dönüştürdük. 

Daha yüksek dönüşüm sağlayan açılış sayfalarına doğru ilerliyorsunuz (bir web sitesi yeniden tasarımı OLMADAN).

Güzel haberler:

  • Göreceğiniz düzeltmelerin çoğu basit değişikliklerdir.
  • Web sitenizi yeniden tasarlamanıza gerek yok.
  • Her ziyaretinizin ve dijital pazarlama çabalarınızın her birinin değerini en üst düzeye çıkarmak için yeni fikirlerle ayrılacaksınız.

Aşağıda tüm konuşmayı izleyin!

Aşağıdaki slaytları görüntüleyin ↓

Dönüşümleri iyileştirmenin daha fazla yolunu öğrenmek ister misiniz?

transkript:

00:05

Herkese merhaba, web seminerimize hoş geldiniz. Ben SharpSpring Ads'in pazarlama ekibinden Kathleen ve bugün burada olduğumuz için çok heyecanlıyız. Web seminerimizi, dönüşüm sağlayan sayfaların nasıl oluşturulacağı, web sitesi ziyaretçilerinizi nasıl potansiyel müşterilere dönüştürebileceğinizle ilgili olarak inceleyeceğiz. Başlamadan önce, herkese sonunda bir Soru ve Cevap yapacağımızı hatırlatmak istiyorum ve daha sonra ulaşabileceğimizden daha fazla sorumuz olursa, önümüzdeki hafta bir takip videosu yapacağız. Bu nedenle, şu anda veya web seminerinde herhangi bir noktada sorularınız varsa, devam edin ve bunları ekranın altındaki kutuya atın, biz devam edip başlayalım.

00:40

Bu yüzden bugünkü konuşmacılarımız için çok heyecanlıyız. Öncelikle Andy Crestodina'ya katılıyoruz. Chicago'daki Orbit Media Studios'un CMO'su ve kurucu ortağıdır ve SEO ve analitik alanında 20 yıl geçirmiştir. Her yıl SEO konusunda tonlarca sunum yapıyor ve hatta SEMrush için ev sahipliği yapıyor ve içerik pazarlamayla ilgili bir el kitabı var. Yani hemen hemen her yerde sadece harika bir adam. Burada olmana sevindik Andy.

1:10

Teşekkürler Kathleen, burada olduğum için mutluyum. Bu eğlenceli olacak.

1:14

Harika. Ve sonra Todd Libo da bize katılıyor. Ascend2'nin CEO'su. Bilmeyenler için Ascend2, pazarlama teknolojisi ve veri şirketleri ile çalışan ve özgün araştırmalar yapan araştırma tabanlı bir pazarlama şirketidir. Ancak Todd, Oracle, Dun ve Bradstreet ve Adobe gibi şirketlerle de çalıştı. Ve böylece bugün de tonlarca içgörü getirecek. Hoşgeldin Todd.

1:36

Bunu dört gözle bekliyorum. Bana sahip olduğunuz için teşekkür ederim çocuklar.

1:42

Evet tabiki. Ve sonra elbette Eric Stockton'umuz var. Kendisi, SharpSpring Ads'de Genel Müdürümüzdür, ancak büyümekte olan işletmelerdeki ustalığıyla tanınır. Yıllar boyunca büyük reklam bütçelerini yönetti ve çeşitli satış organizasyonlarını denetledi, ayrıca Pazarlama Sherpa etkinlikleri, E-posta Zirvesi ve Demand Gens Zirvesi'nde bunlardan birkaçını saymak için konuştu. Herkese hoş geldiniz. Ve benimkini giymek için not almalıydım. Biliyorum, evden çalışıyoruz. Yaptığımız şey bu, önceki web seminerlerimizden birini bilmeyenler veya görmemiş olanlar için, Eric'in klasik kıyafeti onun şapkası, bu yüzden onsuz burada olamazdık. Ama bugün için, dönüşüm sağlayan sayfaların nasıl oluşturulacağından bahsedeceğiz. Ve konuşmaya başlayacağız, ya web sitenizin ziyaretçilerini daha fazla dönüştürebilir ve web sitenizin büyük ölçüde yeniden tasarlanmasına neden olmadan reklam performansınızı artırabilirseniz. Öyleyse Eric, bize bütünsel pazarlama stratejimiz ve bugün bahsettiğimiz konuya nasıl etki eden teorinizle biraz başlayabilir misiniz?

2:53

Evet tabi. Bu yüzden, son haftalarda bir çok konuşma yaptık, örneğin bunu yapmanın bir yolunu nasıl buluyorsunuz ya da paranızı doğru işe koyduğunuzu bilmek için bir yaklaşım? Bir dolar koyarsan, iki dolar alırsın. Ve bunu gerçekten nasıl anlarsınız ve bir pazarlamacı olarak kollarınızı etrafına sararsınız. Ve ben bir tür, bilmiyorum, bilmiyorum, belki buna rant demek istiyorsun, emin değilim, ama son bilmediğimde benim için bu tür bir aydınlanma oldu , iş unvanına göre optimize eden veya çalışan bu kadar çok pazarlamacının olduğu birkaç hafta, değil mi? Ve göreceğiniz şey, tasarımcının kendi ölçülme yöntemlerine sahip olduğu ve ardından Demand Gen kişiniz ve ölçüldükleri şekilde sahip olduklarıdır. Ve belli bir KPI setine sahipler. Ve sonra biliyorsunuz, e-posta pazarlama uzmanı için belirli KPI'larınız var ve listeden aşağıya inebilirsiniz. Ve biliyorsunuz, bunun için zorluk, bir vakumda optimize etmenin gerçekten zor olması, değil mi? Yapamazsın. Her şeye baştan sona bütünsel bir yaklaşımmış gibi bakmalısınız. Ve bence bu hem sizin düşünceniz, hem de ekibinizdeki soruna saldırmanız ve onun etrafında nasıl örgütlenmeleri şeklinde geliyor.

4:32

Ve sonra, kullandığınız teknoloji yığınında veya pazarlama yığınında, bu tür bir şey size hizmet eder ve amaca hizmet eder. Yani biliyorsunuz, günün sonunda biz pazarlamacılar olarak gerçekten bütüncül bir bakış açısına odaklanmalıyız. Ve tüm ekibin temel performans göstergesine ulaşmak için nasıl birlikte çalıştığını anlayın, bu da gelirin doğru olduğu? Ve bu anahtar değil mi? Sorunları gerçekten çözen ve işletmeleri gerçekten büyüten ve gelir sağlayan şey budur.

5:08

Harika hayır, teşekkürler Eric. Ve sadece bundan yola çıkın ve bizi pazarlama stratejisinin bir parçası olarak açılış sayfalarınızı iyileştirmek için neler yapabileceğinize yönlendirin. Şimdi Andy'ye devredeceğim ve bizi açılış sayfalarınızla çok alakalı olacak bazı metin yazarlığı hileleri üzerinde hızlı bir alıştırmaya götürecek.

5:34

Elbette. Bu adamı tanıyan var mı? Jacob Nielsen. Nielsen Normal Group, ünlü kullanılabilirlik araştırmacısı. 2004'te bir grup kullanıcıya genel olarak web sitelerinin başarı oranını ölçmek için bir dizi görev ve bir dizi web sitesi verdiği bir çalışma yaptı. Biraz hırslı. Todd, internetin iyi olup olmadığını nasıl sevebileceğimiz konusunda fikir alıyor ve sonra internetin gelişip gelişmediğini görmek için 2016'da tekrar yaptı. Ve temelde, sadece evet, kullanılabilirlik ve dönüşüm ve biliyorsunuz, web biraz daha iyi hale geldi, ama neden işler başarısız oluyor, insanlar neden dönüşüm yapmıyor, insanlar neden verilen bir görevi tamamlayamıyor. Ve ana cevap bulunabilirlikti. Senin ve benim, Kathleen, Eric ve Todd'un ve bunu izleyen diğer herkesin bir web sitesinde bir görevi yerine getirmekte zorlanmasının bir numaralı nedeni, eksik bilgilerin olmasıdır. Tasarım yeterince süslü olmadığından değil. Aslında, Jacob Nielsen'e göre işlerin başarısız olmasının nedenlerinden biri fantezi tasarımdır. Yani Todd'a göre, Eric'in şu anda nihai temel performans göstergesini doğru bir şekilde ele alması, kişinin geliri harekete geçirmesi, bu küçük kişi, bu ziyaretçi, bu ilk oktaki cevaplar şu şekilde olmadıkça burada hedefe ulaşıp dönüşüm sağlamaz. belirsizlikten daha büyük ve güçlü, bu vektör geometrisi gibidir, değil mi? O kişiyi o hedefe ulaştırmak istiyorsun. Yani pazarlamacılar olarak bizim işimiz ve ilk noktaya kadar, bu pahalı bir çaba olmayacak. Muhtemelen bu, bir fatura, bütçe veya çalışma beyanı veya bir tasarımcı veya bir programcı gerektirmez. Bu sadece içerik. Hangi sistemi kullanıyor olursanız olun, WordPress'e giriş yapabilir ve büyük bir yatırım yapmadan sitenizi şu anda bulunabilirlik perspektifinden iyileştirebilirsiniz, değil mi?

7:24

Bu sadece hedef kitlenizi ve onların bilgi ihtiyaçlarının ne olduğunu bilmek meselesidir. Öyleyse, siteler oluştururken yaptığımız şey ve bu neredeyse inandırıcı değil, dün üç site başlattık, yılda 60 site yapıyoruz, başından beri binden fazla yaptık. Web siteleri oluşturmaya yönelik yaklaşımımız, bu büyük nitel araştırmayla başlamaktır. Müşterilerimizle röportaj yapmak. Daha önce herhangi bir dönüşüm konferansına katıldıysanız ve neyin işe yaradığı ve nasıl daha iyi sonuçlar alınacağı hakkında garip bir şekilde konuşuyorlarsa, örneğin, daha genç bir pazarlamacının düğme rengi veya görsel hiyerarşiler gibi bir şey hakkında ipuçları duymayı bekleyebileceğini biliyorsanız, hepsi bu alakalı, potansiyel olarak alakalı. Ancak asıl önemli olan bilgi ihtiyaçlarıdır. Seyirci x'i çözme yeteneği bulur. X için çözme, insanların sorularını yanıtlar. Yıllardır bu konferanslarda dönüşüm optimize edicilerin gündeme getirdiğini duyduğum sorular topladım. Ve şimdi size bir demet göstereceğim. Ben atlamadan önce bir olası müşteriyle konuşun. Eric, bütünsel pazarlama hakkındaki düşünceniz mükemmeldi, çünkü satış görevlilerinin kendilerini satışlara ve pazarlamacıların kendilerini pazarlamaya göre yargılamaları ve bizim bu silonun üzerinden atlamamız gereken şeylere göre yargılamak yerine, mükemmeldi. Pazarlamacı kitleyi anlarsa, sadece pazarlamada değil, aynı zamanda piyasada bir uzman gibiyse ve bunun ne olduğunu, insanların neyi, neden satın alıp almadığını bilirse, bunu şimdi yapabilirsiniz. bunu yapmak için harika bir sayfa. Bunun gibi sorular sormalısın.

8:49

Beni yardıma ihtiyacın olduğunu ilk anladığın ana geri götür. Bu benim hedef kitlemle, mevcut müşterilerimle konuşuyorum. Başka ne denedin ve neyi sevmedin? Sizi bizden satın almaktan neredeyse ne alıkoydu? Orada kimse var mı? Bir şey mi oluyor, bir cevap akla mı geliyor? İnsanlar neden seni işe almıyor? Çok önemli bilgiler. Bizi doğru deneyecek kadar kendinize güvenmenizi sağlayan şey neydi? Bu mesajlaşmanın önceliklendirilmesidir, değil mi? Bu cevapları alırsam daha iyi bir sayfa yapacağım. Bu şirketimizi sizin için en iyi seçenek yapan nedir? Mesajlaşma önceliklendirme. Daha iyi bir sayfa yapabilirim. Şimdi ne yapabilirsin ya da daha önce yapamadığından daha iyi? Değer önerinizi onların sözlerinde duyacaksınız, sadece doğru gidebilmek için değil, aynı zamanda onların sözlerini de kullanabilirsiniz. Kitlenizin sizin için kopyanızı yazmasına izin veriyorsunuz. Bunun sizin için ne zaman bir fark yarattığına dair bir örnek verebilir misiniz? Biliyorsunuz, Todd insanlar için orijinal bir araştırma yapıyor, 50 müşteriyle konuşuyor, onlara bunun onlara nasıl yardımcı olduğunu soruyor ve sonra o sayfalarda bu dili kullanıyor. Bizimle bir daha çalışamazsanız, en çok neyi özlerdiniz? Bir arkadaşınızı bizi işe almaya ikna etmek isteseydiniz, söyleyeceğiniz bir numaralı şey nedir? Elbette bu slaytları alıyorsunuz. Git, geri sar, bunu izle, bilirsin, kaydı alırsın, tüm bunları paylaşmaktan mutlu olursun.

10:02

Ayrıca, yalnızca en iyi satış ortaklarınıza soru sorabilir ve daha da fazla bilgi edinebilirsiniz. Örneğin, hangi soruları cevaplamaktan bıktınız ve bıktınız? Tecrübelerime göre, satış görevlilerine insanlar size çok hangi soruyu soruyorlar diye sorarsanız, bir nevi huysuz görünüyorlar, emin değiller. Ama onlara farklı bir şekilde sorarsan, neyi insanlara anlatmaktan bıktın? İyi bir cevapları olacak. Evet, insanlar şikayet etmeyi sever, değil mi? Size bilmek istediğiniz her şeyi anlatırlar. Evet. Eğer rantı tetiklerseniz, onu onlardan çıkarmak zorunda kalmanız yerine, sürekli devam edecekler. Hata farkı. Bunlardan bazıları tasarım gereği gereksizdir. İnsanlar size ne sormalı ama istemiyorlar? Bu, Challenger İndirimi'ni okuduysanız. Yine Eric'in bakış açısına göre, bütünsel pazarlama, iyi pazarlamacılar satış kitaplarını okudu. Bir pazarlamacının okuması için harika bir kitap. Temelde içerik pazarlamasıyla ilgili, ancak buna öyle demiyor. Tıpkı eğitim içeriği gibi adlandırır. Ama bilinmeyeni cevaplamak, bilinmeyen ihtiyacı çözmek, ortaya çıkarmak, bilirsiniz, işte, beş kişiyle konuştular ama siz sadece sorduğunuz soruları cevaplamadınız. Bilmedikleri, düşünmeleri gereken bu diğer şey, potansiyel müşterilerin bir satış görüşmesi sırasında sahip oldukları an neydi? Ne yaptığımızı açıklamak için hangi benzetmeleri kullanıyorsunuz? İnsanlar bizimle çalışabiliyorsa, web sayfamın bazı itirazları ele alması gerekse bile, hangi itirazların ele alınması gerekir?

11:20

Bu soru bunu ortaya çıkarır. Şimdi bunu, dönüşüm metin yazarlığı endüstrisini başlatmakla tanınan Joanna Webb ile birleştireceğim. Copy Hackers'tan geldi, Money Words adında bir sunum yapıyor ve burada başarı ile ilişkili olma eğiliminde olan gramer biçimlerini ayrıştırıyor. Açılış sayfaları ve e-postalar yazıyorlar çünkü aslında bu teklif listesini bıraktı çünkü herkes bundan bahsediyor. Kelimeyi kullanın çünkü sizi nedenini anlamaya zorlayacaktır. Bu bir teknoloji alıcısı örneğidir, yerinde kurulumlar sunuyoruz çünkü herkes verilerini bulutta istemiyor. Verilerinize istediğiniz zaman, istediğiniz yerden erişebilmeli misiniz? Zaten ve bunu bir sonraki satış sayfanızda kullanmaya devam edin, değil mi? Bir sonraki e-postanızda Ağınızı zaten yükselttiniz, ancak hala performans sorunları yaşıyorsunuz. Harika olacak. Kopyala. Bu iyi çalışacak. Gerçek şu ki, çünkü herkes mantıklı bir karar verici gibi hissetmek ister. Gerçek şu ki, bulut tabanlı uygulamalar, siz yapabilseniz bile, ne vaat ederlerse versinler çökmeye devam ediyor. İtirazların ele alınması budur. Hizmetleriniz sitede olsa veya her ne durumda olursa olsun, yine de her yere% 100 erişime sahipsiniz. Bunu ben uyduruyorum.

12:31

Şimdi izleyin, bunu bir araya getireceğim çocuklar, bunu izleyin, soruyu alacağım, cevabı kullanacağım ve bir web sayfası oluşturacağım. Örneğin, bir müşteriyle röportaj yapıyorum. Onlara seçenekleri değerlendirirken sordum, en önemli şey neydi? Oh, güvenlik bir numaraydı. Ölçeklenebilirlik ikinci sıradaydı. Artık sayfamın soru / cevap içeriğimi nasıl yapacağımı biliyorum. Bunun size ne zaman yardımcı olduğuna dair bir örnek verin. Oh, beyler gerçekten pastırmamı kurtardınız, bir keresinde, referans alıntıları, beyler gerçekten pastırmamı kurtardınız, o kadar iyi bir kopya yazamam, değil mi? Sadece izleyiciler bu kadar iyi bir kopya yazabilir. Yazdığım her şey otomatik olarak pazarlanıyor. Yazdıkları her şey sosyal kanıttır. Bunu görüyorsun. Onlar kadar iyi bir kopya yazamazsınız. Çözmeyi umduğunuz en büyük zorluk neydi? Daha iyi içgörüler istedim. Sadece gösterge tabloları değil. Zaten ve hala gösterge tablolarınız var, ancak hala içgörü alamıyorsunuz. Vay, ziyaretçi vay bu sayfanın okumak gibi olduğunu söyleyecek. aklım. Daha önce yapamadığın için şimdi ne yapabilirsin? Her seferinde o lanet raporu çalıştırmam gerekmiyor. Aynı raporları tekrar tekrar çalıştırmayı bırakın. Hangi benzetmeleri kullanıyorsunuz, şimdi satış ekibiyle konuşuyorum, ne yaptığımızı açıklamak için hangi benzetmeleri kullanıyorsunuz? Yerinde kurulum, kendi evinize sahip olmak gibidir. Senin evin gibi. Kendi evine sahip olmalısın. Nasıl olduğunu görün, satış toplantılarında her zaman kullanılan, piyasada test edilmiş bir dil yığını gibi bunu biliyoruz. Ancak satış personeli, satış mesajlarını pazarlama hunisine itmek için bütünsel pazarlama boşluğunu düşünmüyor. Pazarlamacı bunu yapabilir.

13:54

Hangi soruları cevaplamaktan bıktınız? Ah insanlar bana sözleşmemi iptal etmek istersek ne olur diye sorup duruyor. Sözleşmelerini istedikleri zaman iptal edebilirler. Bu bir sözleşme bile değil, aydan aya. Bunu pazarlamamızda daha söylemiş miydik? Oops. Önemli bir itiraz adresini kaçırdık, her an iptal edilebilir. İnsanlar size hangi soruları sormalı ama sormuyorlar? İnsanlar bize asla ne kadar iyi test ettiğimizi, dokümantasyonda ne kadar iyi olduğumuzu sormaz. Şimdi bakın, doğruyu kullanacağım, insanlar mantıklı karar vericiler gibi hissetmek istiyorlar. Gerçek şu ki, yazılım kurulumlarının% 80'i hiçbir zaman tam olarak test edilmez veya belgelenmez. İddialarınızı destekleyecek verileriniz yoksa verilerim var. Todd ile konuş. Bunları bir araya getirin ve benim mükemmel B2B hizmet sayfası dediğim şeyi elde edin. Sadece B2B için değil, bu herkes için çalışıyor. Bu, bilgi ihtiyacı olan bir kişinin psikolojisi çok farklı değil, B2B, B2C, bu bir makaleden. Üzgünüm, okuması zor. Aslında bunları, bu listeyi çıkardım. Yani bu son slaytta bunu anladınız, ancak temelde web sayfası nedir? Mesajlaşma önceliğine uyum sağlamak için görsel bir hiyerarşi kullanarak ziyaretçilere rehberlik etmesi gerekir. Onları cevaptan kanıta götürmek, kanıta cevap vermek, kanıta cevap vermek, harekete geçirme çağrısı. Yüksek dönüşüm sağlayan bir sayfanın yapısı budur. X'i çözün, insanların bilgi ihtiyaçlarını karşılayın. Kaçırmayın. Jacob Nielsen bizi uyarıyordu, bulunabilirlik büyük sorun. Bu kadar yüksek dönüşüm sağlayan sayfalar, ziyaretçilerin sorularını yanıtlayan ve ürün veya hizmet konusundaki bilgi ihtiyaçlarını karşılayan sayfalardır. Sizin için aldığım şey bu. Paylaşmayı bırakacağım ve geri döneceğiz.

15:27

Teşekkür ederim bu harikaydı. Orada sindirilecek çok şey var Andy. Demek istediğim, kesinlikle yeterince soru sormuyoruz, değil mi? Demek istediğim, pazarlamacılar olduğunu düşünüyorum, yani değil, biz yapmayız, Andy'nin web sayfamızı ne zaman yapabileceğini söyleyecektim? [kahkaha] Bunu seviyorum değil mi? Demek istediğim, işte olay şu. Bilirsiniz, her şeyi bir araya getirmek isterseniz, bilirsiniz, yaklaşımınızı seviyorum Andy çünkü sonuçta mükemmel ICP'niz, mükemmel müşteriniz için en önemli olduğunu bildiğiniz sorulara önceden cevap vermeniz, değil mi? Ve biliyorsunuz, şimdi tabii ki doğal olarak düşünüyorum, çünkü SharpSpring Reklamları için bir tür huni olduğunu düşünüyorum, tamam, tamam, şimdi reklamlara geçelim. Mesela mesajlaşmayı nasıl test ediyorsunuz ve potansiyel müşterilerinizin yanıt verdiği şey nedir, biliyorsunuz, reklamda yanıt veriyorlar değil mi? Yani bu sadece reklam için çok faydalı olabilir, değil mi? Birinin aklını yakan temel soru var. Bunu tam orada reklamın içinde tetikliyorsunuz. Size daha iyi tıklama oranları verecek, size çok şey verecek ve işte şu da var, az önce ortaya koydunuz, altı veya sekiz gibi kaç soru, bir olası müşterinin sahip olacağı temel sorular gibi bir şey bilmiyorum. Satış elemanınız tarafından tanımlandı. Ancak, herkes gibi çalışan huni bunlardan biri bir dizi reklam olabilir, değil mi? Her birini test edebilir, hangisinin daha çok çektiğini anlayabilirsiniz. Bunun ne olduğu, potansiyel müşterilerinizin yaşadığı acı noktalarının neler olduğu hakkında gerçek zamanlı veriler elde edebilirsiniz. Bunu sevdim.

17:26

Bu harika, evet. Ziyaretçiler açısından demek istediğim, eğer siz, bir zamanlar birinin bana sorduğu gibi, web sitemizin ne yapması gerektiği tek kelimeyle, sözüm cevaptı. Çünkü ziyaretçi bu yüzden kendi göz atma geçmişinize bakın. Neden tüm o web sitelerine geri dönmedin? Bilgi almak istiyor gibisin. Popüler pazarlama konuşmacısı Marcus Sheridan, size cevap istedikleri gibi bir kitap yazdığı SSS içeriğinden bahsediyor. Evet. Ama az önce söylediğiniz şey ilginç ve bu çerçeveyle iyi çalışıyor çünkü ben çok eskiden bir analitik adamıyım ama analitikle ilgili sorun, size sadece denediğiniz şeylerden neyin işe yaradığını gösteriyor. Başlarsanız, geri dönüp biraz nitel araştırma yaparsanız ve izleyicilerinizle konuşursanız, denenecek şeyler için yeni fikirler alırsınız. Farklı mesajları test edebilir, farklı reklamlar oluşturabilir ve bu mesajın dışında tıkladığım daha fazla veriyi elde edebilirsiniz. Güzel. Bunu sayfaya ekleyelim veya içeriğimize yerleştirelim. Hey bu sayfa biliyorsunuz, bu soruyu bu kitleden çok alıyorum. Bu mesajı reklama koyalım ki, bu gruplar kuruluş içinde çok fazla kümelenmemiş olmadıkları sürece bunun nasıl güzel bir geri bildirim döngüsü olacağını görelim, değil mi?

18:35

Doğru doğru evet. Bence bu doğru. Demek istediğim, ayrıca düşünüyorum da, belki daha erken bir aşama şirketseniz, değil mi? Siz bir startupsınız ve satış ekibisiniz değil mi? Bir birey olarak ve insanlarla konuşurken ve mükemmel müşterinizin kim olduğunu veya mükemmel olasılığın kim olduğunu geliştirirken, çoğu zaman ne olduğunu bilmiyorsunuz, son satış konuşmanızı biliyorsunuz. Değer önerisi gerçekten öyledir ve bu yüzden çok zaman alır ve zaman paraya eşittir değil mi? Öyleyse, bunu biraz hızlandırabilirseniz, bazı insanlar platformumuzu bunun için kullanıyor. Ve bu arada bu bir adım falan değil. Her zaman reklamları test eden insanları görüyoruz ve ben asla, bu komik, SharpSpring Ads'e ilk başladığımda, onların ne yaptıklarını fark etmemiştim. Ben insan gibiydim, neden bir sürü kampanyayı başlatıyorlar ve sonra onları duraklatıyorlar ve sonra farklı kampanyalar dizisi oluşturuyorlar veya farklı türden kampanyaları birbirlerine karşı test ediyorlar. Ve bunun nedeni, kendi değer önermelerine, kendi mesajlarına odaklanmaya çalışmalarıydı, değil mi? Ve böyle yapıyorlardı, kullanıyorlardı, izleyicilerinin kim haklı olduğunu biliyorlardı? Çok büyük değildi. Henüz ölçeklenmemişlerdi, ancak bir nevi aleyhine çalışabilmek için yeterli trafiğe sahiptiler ve kimin önünde olmaları gerektiğini biliyorlardı. Sadece temel sorun noktalarının ne olduğunu tam olarak bilmiyorlardı ve bu reklamlar, her biri farklı türden sorunlu noktalara yönelikti. Ve CMO'nuzun veya gerçekten bilmek istediği cevaba ulaşabildiler. Doğru müşterinin önüne nasıl geçeriz ve nasıl ölçeklendiririz?

20:31

Evet bunu seviyorum. Oh Todd, diyordun ki, ben sadece, Marcus Sheridan'dan bahsetmiştin ve ben Pazarlama Sherpa'dayken onu konuşturduk, muhtemelen 10 veya 12 yıl önceydi ve tam anlamıyla bu geçişi yaptığı zamandı. ve gerçekten de aynısını yaptı, tartıştığınız planın nereye gittiğini ve satış elemanlarına sorular sormaya başladı ve işini giden bir süreçten gelen bir sürece dönüştürdü. Ve bu bilgiyi, izleyicilerini dinlediği için yüksek sıralamaya sahip bu inanılmaz içeriği oluşturmak için kullandı. Satış elemanlarını dinledi ve tüm bu soruları cevaplayan içerik parçalarına dönüştürdü. Ve onları hazırlayan belirli bir içeriği okumadıkları sürece birisiyle toplantı bile yapamayacağı bir noktaya geldi. Yani çoğu bu ve süreci nasıl sıraladığınızın sıralaması. Yeterli bilgiyi bilmeden birinden satış istemeyin çünkü hayır demeye hazır olmadan hayır diyebilirler. İçlerinde bir evet olabilir, sadece ürünü ve süreci evet diyecek kadar anlamamış olabilirler.

21:53

Evet evet, Marcus, bu içeriğin pazarlama hunisinde kullanıldığında, ortaklar onlarla sadece konuşmaya çalıştıkları zaman, sadece siparişi alacak kadar sıcak potansiyel müşteriler oluşturmak için kullanıldığında ne kadar etkili olabileceğine dikkat çekiyor. Sanki, toplantılara nasıl gideceği hakkında hikayeler anlatıyor ve otomasyon sisteminden tanıdığı bu insanlara 11 kez gelmişti. Ve bu küçük konuşmayla başlayacak ve onu durduracak ve hayır diyecekler, bunların hepsini sitenizden zaten biliyorum. Satın almaya hazırım İşte dijitaldeki trend bu. Trend bu ve büyük resim bu. Tıpkı internetin yaptığı gibi, hepimizi bu kadar çok araştırma yapma yeteneğine sahip kıldı, 80'ler gibi önceki dönemlere ve daha önceleri, sırf bilgi almak için bir meslektaşla konuşmanız gerekiyordu. Kimse bir iş arkadaşıyla konuşmak istemez. Hepimiz ihtiyaç duyduğumuz tüm bilgileri çevrimiçi olarak almayı umuyoruz. Demek faydalarından biri buydu. Diğeri, sizin açınızdan, şimdi buna atama satışı diyor. Geçenlerde Marcus'la konuştum, tam olarak konuşmayacak, Todd da dediğiniz gibi, olası müşteri tıklayıp bu makaleleri okuyana kadar bir sonraki aramayı bile kabul etmeyecekler. Bu nedenle pazarlamacılar, pazarlama ve pazarlamayla ilgili nitelikli olası satışlar oluşturmayı düşünüyor. Ancak satış personeli, pazarlamayla ilgili nitelikli potansiyel müşterileri anlaşmaya dönüştürür. Aslında bu oldukça verimsiz değil mi? Eric'in önceden söylediği buydu. Pazarlamacılar, satış ekibine huni içeriği satış etkinleştirme içeriğinin altını verirse. İnsanların kendilerini diskalifiye etmelerine yardımcı olmak için çok daha iyi bir iş çıkaracaklar.

23:26

Evet, bu e-postalar kulağa böyle geliyor, teşekkür gibi, harika bir toplantı, her an bir sonraki toplantıyı ayarlamaya hazır. Tekrar konuşmadan önce lütfen bu iki şeye bir göz atın. Bu e-postaları gösterdikleri bir sunum gördüm, bulamadım bile. Bu iki şeye bir göz atın çünkü daha iyi bir sohbet sağlayacaktır. Yani konuştukları tüm insanlar, onlara bir görev verdiklerini biliyorlar ve bu kişinin bu yüzden daha sıcak bir lider olacağını ya da bir lider olmayacağını biliyorlar. Değilse, huninizde pek çok potansiyel müşteri bulunmaması gerekiyorsa, onların dışarı çıkmasını istersiniz, niteliksiz bir lider olmak istemezler. Öyleyse kendilerini diskalifiye etmelerine yardımcı olun, bu da başka bir avantaj. Bilmiyorum bile, bu harika bir nokta. Onları sadece görevlendiriyorsun. Evet hayır, bunların hepsi harika. Sadece yüzüme yansıyan güneşten kurtulmaya çalışıyorum. Sorun değil. Evet endişelenme. Bunların hepsi son derece alakalı ve harika noktalar ve bugün hakkında konuşmak istediğimiz şeydeki ilk adımımız, Andy'nin temelde başlangıçta yaptığımız o harika küçük yürüyüşte zaten ele aldığı içerik ve eylem çağrılarıydı.

24:33

Yani biz sadece biraz hareket edip devam edeceğiz. Öyleyse sıradaki ve bu da psikolojik tetikleyicileri keşfetmek için soruları kullanmak. Sanırım Andy'nin bahsettiği tam olarak buydu ama belki de izleyen herkes için psikolojik tetikleyicinin ne olduğu hakkında biraz daha konuşabilir miyiz? Bunu biraz daha açıklamak gibi. Peki, hepimizin işleri doğru yapıp yapmamamızın nedenleri var mı? Neden harekete geçiyoruz, neden yapmıyoruz? Neden geri düğmesine bastığımız, neden tarayıcı sekmesini kapattığımız ve pazarlamacıların bu eylemleri caydırmak ve marka için daha karlı eylemleri teşvik etmek için yaptığı şeylere genellikle psikolojik tetikleyiciler denir. Teknik olarak, bilişsel bir önyargıdan yararlanıyor olabilirler veya pazarlamacıların tetiklediği için yaptığımız pek çok şey olmayabilir, temelde bilişsel bir önyargıdan yararlanıyorlar. Örneğin, bir tanıklık uygunluk eğiliminden yararlanır, bilirsiniz, desen kesiciler ve renk ve beyaz boşluk Van Restorf efektinden yararlanır. Sanki başka bir gün ayırabildiğiniz gibi, bunu yapacağız, ayrılacağız, bir sayfaya bakacağız ve şöyle kıracağız, kaç tane, bir Amazon sayfası açalım gibi bir sunumda bunu bir kez yaptım. Sizin üzerinizde kullandıkları bilişsel önyargıların sayısını sayacağım. Ve çok şey var, bir sürü var, yani biliyorlar mı, tetikleyiciler mi? Temel olarak, sayfanın kendileri için iyi bir karar vermelerine yardımcı olmak için bu ziyaretçinin motivasyonlarıyla uyumlu olması gerekir. Onlar değil, kötü bir müşteri istemezsin. İade edilen bir ürün istemezsiniz. Birinin istemiyorsa satın almasını veya nitelikli değilse lider olmasını istemezsiniz. Yani istediğimiz, ziyaretçinin bilgi seviyesini kendi şartlarına göre yükseltmek. Evet. Onlara sahip olmalarını istediğimiz şeyi verin. Bilinmeyen soruları yanıtlayın, yanıtları desteklemek için kanıt sağlayın. Kimse referansları okumak için web sitelerine gitmiyor, ancak cevapların yanına referanslar koyarsanız, hızlı ipucu, lütfen bir referans sayfası yapmayın. Ziyaretçileriniz bir referans sayfasına gitmek istemiyor. Referans sayfalarını hiç popüler sayfalar olarak görmedim. Ve analitik. Birine maydanoz gibi bir tabak servis etmek gibi. Bu bir garnitür gibi, bu bir yemek değil. Asıl mesele bu değil. Kimse kokteyl olarak bir bardak kiraz sipariş etmez. Sanki destekleyici ve desteklediği cevabın yanına ait değil mi? Cevap,% 100 zamanında hizmet, her defasında kanıt, teşekkürler çocuklar, tam da tam nokta üzerindeydiniz, öyle ki evet bunlar, bu psikolojik bir tetikleyiciye bir örnek. Ama seyirciye ulaşmadıkça bunu anlamazsınız.

27:13

Ancak, ve benim deneyimime göre bir başka süper hızlı ipucu, referans almanın en iyi yolu, iş sürecinize geri bildirim almak için bir mekanizma oluşturmaktır. Bu senin için nasıl çalıştı? Bu yardımcı oldu mu? Ekibimle çalışmanın nasıl bir şey olduğunu söyle bana. Herhangi bir halkla ilişkileriniz varsa, hedef kitlenizden geri bildirim almak için herhangi bir net destekçi puan planınız varsa ne verir ve gönderirsiniz. Ayrıca referanslar alacaksın çünkü bazı çılgın hayranlarla konuşacaksın ve tek yapman gereken o ekstra adımı atmak, vay canına, bu harikaydı. Lütfen, kullanabilir miyim, bunu sitemizde bir referans olarak kullansam sorun olur mu? Bizim için dünya anlamına gelir. Neredeyse her zaman evet deyin. Yani sosyal kanıt toplamak ve müşterilerinizden gelen geri bildirimlerden nasıl daha iyi bir şirket olunacağını öğrenmek aynı şey.

27:54

Evet, sözünü ettiğin şeyi de beğendim, bildiğiniz yerin sıralamasıdır, yani sayfanızın tepesinde bir garantiniz varsa, birisi ürününüzü isteyip istemediğini bile bilmiyor. aniden söylüyorsun,% 100 garantili. Aslında sıfır etki, olumsuz bir psikolojik tetikleyici. Ve bu nedenle, kullanıcının bu sırasını gerçekten düşünmek son derece önemlidir.

28:25

Evet, dün birisinin onlar için bir reklamı incelememi sağladığını gördüm ve 15 Aralık Perşembe günü ücretsiz web semineri gibi yazıyordu ve daha sonra konu gibi içeriğe sahipti. Mesela, hangi formatın ne olduğu kimin umurunda, bilirsiniz, kimsenin umurunda değil. İnsanlar kendilerini çok önemsiyorlar. insanlar sorunlarını çok önemsiyorlar. İnsanlar markaları çok az önemsiyorlar. İnsanlar umursamıyor. Kimse uyanmıyor ve iyi bir web semineri aradığımı söylemiyor, herhangi bir konu yeterli olacaktır. Kimse 15 Eylül'de yapacak bir şey aradığımı söylemiyor, kimse bunu yapmıyor. Sanırım var, onlar da dünyayı doğru gördükleri dünyayı görüyorlar. Öyleyse onlar, içerik görüntülediklerinde ya da bir şey gördüklerinde, bilirsiniz, doğru bir reklam, evet, aynen Andy de dediğin gibi, evet onlarla kendi dilinde konuşmalısın, değil mi? onların sözlerini tekrar kullanırsanız, metin yazarlığıyla ilgili beni çılgına çeviren şey bu değil mi? Yapmayı sevdiğimiz kadar karmaşık değil. Bu bir sanat, şüphesiz. Ama gerçek bir eğlence var. Eğer gerçekten oturup düşünürseniz ve insanlarla kullandıkları kelimelerle konuşup konuşmadığınızı bilirseniz ve bunu kullandıkları ritimde kullanmayı bilirseniz, hepsi gerçek temel mantıksal şeylere benzer ve bunun sadece alet çantanızdaki en güçlü alet olduğunu biliyorsunuz. Onlar kadar iyi bir kopya yazamazsınız. Hayır, yaklaşamazsın.

30:06

Kesinlikle. Harika evet. Andy'nin pazarlamacı olarak yazdığımız her şeyin pazarlama olduğu ve yazdıklarının gerçekten harika olan sosyal kanıtlar olduğu hakkında daha önce söylediklerini seviyorum Andy. Bu kesinlikle doğruydu. Benim olmayan başka bir alıntı daha var. Metin yazarlığı efsanesi Eugene Schwartz, burada bilimsel çığır açan reklamlar yazdı. Bakalım şurada kitaplığım var, şuradaki kara kitap. Harika bir kopyanın yazılmadığını, bir araya getirildiğini söyledi. Bu bana çok mantıklı geliyor. Bunu 50 yıl önce yazdı. Ama bu gerçekten bir inşaat meselesi. Sanki unsurlar neler, tanıdığınız destekleyici görseller neler, kimler, en güçlü sesler kimler? Bildiğiniz en iyi veri noktası nedir? Yakın zamanda sitemizi yeniden başlattıysak, orada yok, benim sürecim sadece satış sırasında insanların bana sorduğu bir sürü soruyu almaktı. Hala tonlarca satış yapıyorum ve sonra sadece cevaplar yazıyorum ve sonra sayfa blokları oluşturuyorum ve sonra hepsini kestim ve bir kart kılıç egzersizi gibi oldu. Sayfalar, her bir lego oluşturduktan sonra bir araya getiriliyor, bu, yüksek dönüşüm sağlayan sayfalar oluşturmanın etkili bir yolu, bu SSS içeriğiyle başlamaktır. Destekleyici kanıtın cevabı nedir? Eylem çağrısı.

31:21

Evet hayır, bu kesinlikle doğru. Öyleyse biraz geçelim, bulmacadaki bir sonraki parçamız tıpkı sizin de söylediğiniz gibi, kovadaki sızıntıları aramak için analitiği kullanmak ve Eric, tonlarca yaptığımızı biliyorum, yani çoğu şirketler analizlerine yakından bakıyor. Özellikle şu anda. Ama bununla biraz konuşabilir misin merak ediyorum. evet, sanırım biliyorsun, komik Andy sen sadece, biliyorsun dedin, sanki kimse yaratmıyor ya da kimse bildiğin bir referans sayfası yaratmamalı. Ve cevabınız bunun tam tersi olacaktır. Bunu analitikte gördüyseniz ve insanlar herhangi bir nedenle araştırırken haklıysa ve bunun bir dönüşüme yol açtığını gördüyseniz, aşağı akışını biliyorsunuzdur, ancak bu doğru değil ve bu özel durumda, bence genel durum budur. kurulu sağ. Yani, biliyorsunuz, etrafta pek çok markör gibi sorular var, özellikle bir web sitesini yeniden tasarlıyorsanız veya ilk kez bir site oluşturuyorsanız, bilirsiniz, bildiğiniz fiyatlandırma sayfamla ne yapacağım gibi. Bildiğiniz güvenilirliği nasıl geliştirebilirim, bunları ücretsiz bir deneme ile nasıl peşin satabilirim veya bir satış elemanıyla tanıdığınız bir demo planlamak için tıklamaktan hoşlanır mıyım? Bildiğiniz gibi, temel iş modeli soruları var, değil mi? Bu, nihayetinde, site ne olursa olsun, bilmenizi sağlar. Ve analitik, özellikle yeniden tasarımda, açıkçası ilk kez, test edeceksiniz ve verileri toplayacaksınız, ancak yeniden tasarımda bu şimdiye kadarki en iyi şey gibi değil mi? Tüm verilere sahipsin. Hoşunuza gidiyor diyor, bu insanlar size görmek istediklerini söylüyorlar, değil mi? Ve neyi en önemli buldukları ve ikinci olarak neyi önemli buldukları, yani bildiğiniz sayılar açısından analitik, bildiğiniz araçlar gibi, genel olarak belirli araçlar değil. Bilirsiniz, ama ısı haritalama araçları, bunun gibi şeyler, ödeme sayfalarınız söz konusu olduğunda veya bildiğiniz para sayfalarınıza gerçekten benzeyen kurşun yakalama sayfalarınız söz konusu olduğunda çok yararlıdır? Bence bunlar sadece biliyorsun, sanki beyaz bir kağıt parçasıyla başladığınızda bazen korkutucu geliyor, değil mi? Ve nereden başlayacağım gibisin?

33:53

Andy, biliyormuşsun gibi söylemeni beğendim, bu doğru. Beyaz bir kağıt parçasıyla mı başlıyorsunuz, ancak bunun üzerinde çalışmaya başladığınız bazı yapı taşlarınız var, boşlukları doldurun ve o zaman bu şeyleri doldurmayı tamamladığınızda, doğru bir sayfanız var. ? Ve bence bu gerçekten beni çok etkiledi. Eğer onu büyük A ile yazmazsanız ve kovadaki sızıntıları bulmak için herhangi bir analitiği veya herhangi bir veriyi kullanın derseniz, daha önce reklamlarda mesajları test etmekle ilgili noktanız, bu bana teknik olarak dönüşüm optimizasyonunu değil, bazı kanallar yüksek bahisli ve düşük bilgidir. Diğer kanallar, çok fazla bilgi, ancak düşük aşktır. yani eğer yaparsan, bu sosyal medya gibi. Tüm bu verileri alırsınız, sosyal medyada bir şeyler yayınlarsınız. Yorumlar var, paylaşım var, izlenimler var, tıklamalar ve her şey var ve kimin umurunda. Sosyal medyanız, organik erişiminiz zaten% 2 gibi. Neden o şeyi on kez paylaşmıyorsunuz ve olabildiğince fazla veri elde etmiyorsunuz veya bir grup reklam oluşturup işe yarayıp yaramadığını görün. Düşük bahisli yüksek veri kanalınız var. Bunu, e-posta pazarlaması, e-posta konu satırları gibi yüksek riskli düşük verilerinizi bildirmek için kullanın. Bu beni öldürür. E-posta konu satırını nasıl yazacağımı asla bilmiyorum. Bu cinayet. Mesela nasıl ortaya çıkıyorsun, sanki tek bir şansın varmış gibi. Sen gönderirsin, geri alamazsın. Sanki, keşke ilk önce test etmeyi deneyebilseydim, test edebilseydim, bir reklamla test edebilseydim. Sosyal medyada test edebilirsiniz. Bir dahaki sefere bir e-posta konu satırı yazabilirsin, eğer gerçekten endişeleniyorsan, eğer yüksekse, büyük içerikli bir projeyse, çok fazla uğraştığın bir projeyse, belki de verebilirsin, verebilirsin birkaç gün kendinizi ve sosyal medyada beş veya sekiz kez paylaşın ve bunlardan hangisinin en çok etkileşime girdiğini görün.

35:38

Evet, ya da reklamlarla ilgili düşüncen. Evet evet, çevrimiçisiniz biliyorsunuz, anket yaptığımızda orijinal araştırmamızda buluyoruz, sorduğumuz, biliyorsunuz, e-posta pazarlaması veya içerik pazarlaması olabilir ve pazarlamacılara, başarı için en büyük engeliniz veya en büyük engeliniz nedir diye soruyoruz. meydan okuma? Ve tıpkı, aldığınız şey ve bu bilgiyi aldığınızda nasıl bu kadar çok farklı hikaye anlattığı gibi harika. Demek istediğim, sanırım insanlar, ne zaman. analizlerinize bakıyorsunuz, sızıntılar buluyorsunuz. Soru sorduğunuzda veya araştırma yaptığınızda, demek istediğim, sadece genel bilginizin inanılmaz olduğunu düşünüyorum. ama aynı zamanda çok şey öğreniyorsun. Evet. Eskiden pek çok insanım vardı, hala bunlara sahiptim, bir sayfanın aşağısındaki küçük bir atlıkarınca gibiydi, bir tanıklığı okuyup sonra bir sonrakini okumak için bir sonraki, bir sonrakini tıklayıp bir sonrakini okuyabilirsiniz. temelde küçük bir sosyal kanıt slayt gösterisi gibi.

36:46

Evet HotJar'ı sayfaya tıkladım ısı haritalarını görebilmek için koydum. Vay canına, insanların sadece% 5'i bir sonrakini görmek için tıklıyor. İnsanların ne kadar aşağı gittiğini görmek için kaydırmalı bir ısı haritasına geçtim. Vay canına, insanların% 25'i bu derinliği geçiyor. Tek yaptığım onları değiştirmekti, böylece bir kaydırıcıda olmak yerine istiflenmişlerdi ve ikinci referansın görünürlüğünün beş katı oldu. % 5'ten% 25'e çıktım. Bu bariz bir seçimdi. Her neyse, içgörülerin gerçekten size atlaması ve yüzünüze bu şekilde vurması nadirdir. Bu yaptı. Bu, kimse inkar edemez. İçinde bulunduğunuz herhangi bir kişiyle herhangi bir toplantı, bu iki çizelgeye yan yana bakar ve der ki, evet, o bebekleri üst üste koyun, o slayt gösterisinden kurtulmayın. Ve bu nedenle, bilirsiniz, bir nevi dahil ettik, artık neredeyse hiç karusel veya şov kullanmıyoruz çünkü sonraki slaytları gören insanların yüzdesi oldukça düşük. Veriye dayalı karar verme, veriye dayalı empati, evet. Eric Sanırım 15 yıl önceki gibi ısı haritalarını içeren o Ann Holland açılış sayfası el kitapları üzerinde çalıştığınızı hatırlıyorsunuz. Oğlum bu öfkeydi. Sonunda görselleştirebilmek için bu verilere sahip olmaya başladığınızda inanılmazdı.

38:02

Demek istediğim, evet, beni kıran şey, bilirsiniz, genel bir kural olarak, genel bir kural olarak, bir sayfanın yapısının son 10 yılda temelde aynı olduğunu ya da her neyse, en uygun yerleşim düzeni ne olduğunu bilirsiniz. Ve işler gerçekten dramatik bir şekilde değişmedi. Sizi şaşırtacak radikal yeniden tasarımlar ve farklı test türleri yapabilirsiniz ve bu yüzden test edersiniz. Ama genel olarak, başlamak için bir yeriniz yoksa, size gösteren pek çok yer var, örneğin burada ortaya koymak istediğiniz yapı, Andy'nin daha önce söylediği gibi, sanırım siz de biliyorsunuz önemli olmamalı, tıpkı bunu düşündüğüm gibi, kopya pek çok farklı yerde kullanılıyor, değil mi? Andy'ye söylediğiniz veya son birkaç dakikadır bize öğrettiğiniz soru cevabı yaklaşımı, biliyorsunuz, her yerde istihdam edilebilir, değil mi? Satışlarınızda, bilirsiniz, sunumlarınızda ve sonra destede kullanılabilir. Komik, bununla ilgili kısa bir süre önce, bir işe ilk defa paraşütle atlıyorsam, her zaman baktığım şeylerden biri şöyleydi: Haydi bilelim, birkaç gün sadece müşteriler gibi destek çağrılarına cevap vererek geçirelim, değil mi? İçeri gelelim ve bilirsiniz, konuşun, sadece satış elemanlarınızla bir hafta geçirin ve sadece bu aramaları dinleyin ve sadece duyun. Bu yüzden senin gibi araçları seviyorum Gong ve benzeyen farklı türdeki araçları gerçekten bir şeyleri anlayabilmene izin veriyor. Biliyorsunuz, Sharpspring'in bir satış çeviricisi var ve bunda bazı transkripsiyon yetenekleri var ve müşterilerinizin ne söylediğini görebilmenizi sağlayan, emrinizde olan tüm bu farklı türden araçlar var. Ve sonra arkanı dönüp bunu kullanabilir ve çok farklı şekillerde dilimleyebilir ve doğrayabilirsiniz.

40:17

Yani açılış sayfaları, evet kesinlikle satış dokümantasyonu ve pazarlamanın hazırlandığı sonraki slayt destesi ne olursa olsun, kesinlikle orada sizin de bir araya getirdiğiniz sohbet botunuzda ihtiyacınız var. Doğru, evet. Demek istediğim, soruların zaten doğru olduğunu biliyor musun? Ve bunun gibi iyi optimize edilmiş bir siteye geldiğinize dair bir olasılık olarak bunu tartışmaya ekleyebiliyorsunuz ve bunun gibi aman tanrım. Beni tanıyor musun? Ne düşündüğümü tam olarak biliyorsun. Ve ilişki kurduğunuz bir kişiyle konuşmadan bile bilinçaltı bir tür bağlantı var. Evet, aynı şekilde referans sayfalarını sevmiyorum çünkü akıştan ve bağlam dışı önemli kanıtlar gibi, SSS sayfalarını sevmiyorum çünkü bağlam dışında önemli cevaplar gibiler, ama bazı şeyler var, analitik için harika olan birkaç şey var. Genişletmek için tıkladığınız genişletilebilir içerik alanlarına sahip bir SSS sayfanız varsa, o sayfaya bir Hot Jar koyarsanız, tam olarak hangilerinin genişletildiğini ve hangilerinin asla genişletilmediğini görürsünüz. Böylece bir bakışta izleyicileriniz tarafından hangi soruların gerçekten sık sorulduğunu görebilirsiniz. Benzer şekilde, eğer bir SSS sayfanız varsa ve analizde, o sayfanın gezinme özetine giderseniz, insanların oraya gitmeden hemen önce hangi sayfalarda olduğunu görebilirsiniz. Ziyaretçilerinizi SSS sayfanıza gönderen sayfalar neredeyse her zaman bilgi boşlukları olan sayfalardır. Ziyaretçi neden bu sayfadan ayrıldı ve SSS'ye gitti?

41:55

Tıklamak zorunda kalmak istemediler. Nişan almak ve vurmak zorunda kalmak istemediler. Kaydırmayı ve cevabı doğru bulmayı tercih ederler mi? Nişan almak ve vurmak çok fazla iş. Bu yüzden, analitikteki SSS sayfalarının gezinme özetine bakabilir ve bu sayfalara yakından bakabilir ve kendinize sorabilirseniz, bu ziyaretçi SSS'ye gitmek için neden bu sayfadan ayrıldı? Bence mükemmel web sitesinin bir SSS sayfasına ihtiyacı yok. Ama eğer. bir tane var, harika analizler yapmak için harika fırsatların var.

42:27

Evet, kesinlikle ve HotJar ve ChatBot gibi bazı araçlardan bahsetmenizi seviyorum. Eric, bundan biraz önce bahsetmiştin çünkü bu web semineri için son noktamız biliyorsun, Legion araçlarını ziyaretçilere ulaştıktan sonra onlarla etkileşim kurmak için nasıl kullanabilirsin. Yani Chatbot bunun bir örneğidir. Ve SharpSpring Ads'de Exit Pops ile bazı iyi deneyimlerimiz olduğunu biliyorum ve bunun gibi bazı şeyler, Eric, izleyicilerimiz için bunlar için faydalı olabilecek diğer bazı araçlar hakkında biraz daha konuşmak ister misiniz?

42:56

Evet, evet, Chat Bots hakkında konuştuk, Exit Pops hakkında konuştuk, bence bu gerçekten iyi bir nokta, Kathleen. Şimdiye kadar bunu gerçekten düşünmemiştim, ama biliyorsunuz, insanların neden ayrıldığını anlamak, bildiğiniz kadar önemlidir, ya da en önemli şey, zamanınızı doğru harcamak gibi, yani bir diyor ki, merdivene tırmanmadan önce doğru evi boyadığınızdan emin olun. Bu bir Stephen Covey haklıydı ve muhtemelen bu ifadeyi tamamen kestim ama ne demek istediğimi anlıyorsunuz. Ve bence evet, doğru evi boyadığınızdan emin olun? Yani etrafında bir strateji var ve sonra kullandığınız araçlar ve pazarlama yığını gerçekten sadece bir kolaylaştırıcı olacak şekilde ayarlanmış değil mi? Size hizmet edebilmek, tam tersi değil. Sanırım buna sıkışıp kalıyoruz. Bu kadar büyük olmalıyım, her pazarlamacı gibi hayal ettiğim gibi, yani eğer beğenirlerse, her pazarlamacı gibi kredi kartımın da aynı tür araç setine sahip olması gibi. Demek istediğim, belki farklı marka isimleri veya abone oldukları her neyse, ama hepsi aynı pazarlama yığınını kullanıyor, değil mi? Bir Chat Botları var, e-postaları var, CMS'leri ve eklentileri var ve bilmiyorum, neyi özledim, açılır pencereler, ne reklam yapıyorlarsa biliyorsunuz. Sanki herkes şu anda kredi kartı ekstresine bakabiliyor ve tüm bunları görebiliyor, kredi kartındaki o kalemleri ve son şeyi görebiliyor ve sonra bunu alıyorlar, hey, bırak gideyim. Ve tüm bunları Zapier gibi doğru veya doğru olan entegrasyonla birleştirmeye çalışmak gibi. Öyle değil, bunu doğru yaptığınızda yapılması çok zor bir şey mi? Çünkü sonunda olan şey, verilerin sizin bildiğinizden hoşlanmaması, farklı platform türleri, birbirleriyle iyi konuşmamasıdır. Bazı durumlarda iyi oynamıyorlar. Ve Zapier bir çeşit yara bandı gibi, bilirsiniz, onlara karşı hiçbir şey ifade etmiyorum, bence harika, kullanıyoruz. Evet evet evet. Ama benim açımdan, veriler tek bir yerde değilse ve bu parçalar birbirleriyle bütünsel bir şekilde konuşmuyorsa ve yine bütünsel pazarlama yaklaşımının sabun kutusundayım. Ama bilirsiniz, bundan sonra bir pazarlamacı olarak reklam tıklamasından veya reklam gösteriminden dönüşüme kadar her şeyi bilmek istiyorsunuz, değil mi? Çünkü, tekrar satış yapmak ve liderin tüm ömrü boyunca bilmeniz gereken diğer her şeyi, bu adımların bir dönüşümü veya yeni bir müşteriyi nasıl etkilediğini veya neye sahip olduğunuzu istiyorsunuz. Bütçeniz olduğu için kaçırdığınızı bilmiyorsanız ve bilirsiniz, bildiğini bildiğim bir pazarlamacı yok, ben sadece, henüz bir pazarlamacı ile tanışmadım Gecenin bir yarısında uyanmayan ve aman tanrım diyen makul büyüklükte bir bütçe, mesela önümüzdeki ay için numaramı nasıl tutacağım veya bunları nasıl yapacağım ve değil, ihtiyacım var başka bir şey için kaydolun değil mi? Ne var, burada benim paramın ön tarafta harcandığını söyleyen bir yaklaşıma ihtiyacım var. Bir dolar koyuyorum ve iki dolar alıyorum değil mi?

46:37

Ve bu türden birinizi bilmenizi sağlayan şey, bir pazarlamacı olarak hayatınızı kolaylaştıran şey, günün sonunda CEO veya CFO'nun dilinde bir konuşma yapabilmeniz, umursamıyorlar. Gerçekten evet gibi, belki de önemli Temel Performans Göstergeleri vardır ve bilirsiniz, sanki tüm farklı Temel Performans Göstergeleriniz veya günün sonunda her neyse, umursamıyorlar değil mi? Onların umurunda olan bir şey var ve biz fikir müşterilerimizden ne kadar gelir elde ediyoruz. Bilmek istedikleri şey bu değil mi? Ve onlarla bu şekilde kendi dillerinde konuşabilirseniz, sizi bir rock yıldızı yapar. Ve bu yüzden. Biliyorsunuz, bu tür bir yaklaşıma sahip olduğunuzda, sanırım sizi bir tür pazarlamacı veya girişimci olarak ayıran şey bu, tüm bu farklı şeyleri alıp hepsini tek bir akışta görebilmeniz gerektiğidir. ya da kurşunun hayatı. Bu çok zor. Pek çok insan için gerçekten çok zor. Dijital pazarlamaya nereden başlayacağım gibi. Yapabileceğiniz çok fazla eylem var, bunlardan hangisinin en iyi etkiye sahip olacağı gibi? Kullanabileceğiniz çok fazla araç var, pek çok konu, pek çok format, pek çok kanal, pek çok etkileyiciler, pek çok ve bence pazarlama teknolojisi insanları fazla satın alma eğiliminde. Milyonlarca şey yapan dev bir alet satın alıyorlar ve hepsini asla kullanmayacaklar.

48:00

Yani evet, dünyanın ihtiyacı olan şey bu ve bence piyasada bu beceride bir eksiklik var. Bir hedef kitleye bakabilen, mesajlara bakabilen, sayfalara bakabilen, trafik sürücülerine bakabilen ve sonra ne yapılması gerektiğine öncelik verebilen sadece yasal stratejisttir. Evet, tüm bunların başladığı yeri seviyorum çünkü para harcamadan ne yapabilirsin dedik. Mesela, yaptığınız her şeyin yüksek veya düşük R ve yüksek veya düşük I değerine sahip olması için yapabileceğiniz içerik değişiklikleri nelerdir? Yani ROI, yani I değeri daha düşük olan şeyler, pazarlama veya satış hunisinin en altında bulunan şeylere karşı çok önyargılıyım. Çabuk yapılabilecek şeylere karşı çok önyargılıyım, biliyorsun. Bu bir spor ve onu sevmelisin. Sanki bugünkü işim bu marka için fark yaratacak düşük sarkan meyveler bulmak. Trafiği veya dönüşümleri etkilemiyorsa analizde görebileceğim bir şey, ne yapıyorum? Yani evet, gelmez, eğer gelirle bağlantılı değilse ve bu içerik şeklinde bile olabilir, yani içeriği YG'ye bağlayamazsanız, o zaman sadece sorun aradığınızı anlarsınız. ? Yapmalısınız, bütçenizde bunu yapabilmelisiniz ve bunu anlayan pazarlamacılar için büyük bir fırsat olduğunu düşünüyorum. Ve onların tüm verilerini, farklı araçlarını ve her şeyi getirmeyi sevebilir, bilirsiniz, bu tür sorulara cevap veren tek bir çatı biliyorsunuz. Bu şeylerin birbirleriyle konuştuğu sorularda, pazarlama araçlarının, platformların böyle şeyler bildiğine inanıyorum. Düzgün kullanılıyorlarsa, demek istediğim, bu, bir pazarlamacı olarak sizin için bir oyun değiştirici gibi, benim sorunum, temel sorunun ne olduğunu gerçekten anlamak yerine bir şeyle bir sorunu çözmeyi sevmeye çalıştığınızda? Ve sonra bu sorunu çözdüğünü bildiğiniz doğru platformu bulmak. Ve bence bu dürüst olmak gerekirse, bu arada bir adım atmam ya da herhangi bir şey falan yapmıyorum, ancak SharpSpring Ads ve Sharpspring ile beni heyecanlandıran şey bu, çünkü amacımız bu değil mi? Ajans olarak veya pazarlamacı olarak siz olduğunuzdan emin olmaktır. Gelir elde etmeye çalışmak gibisiniz, potansiyel müşteriler oluşturmaya çalışıyorsunuz, pazarlama çabalarınızla kuruma daha fazla dolar kazandırmanın yollarını arıyorsunuz. Ve bunları nasıl ölçeceğinizi bilmeniz gerekir. Ve nasıl gelir elde edeceğinizi bilmeniz gerekiyor ve bunu yapmanıza olanak tanıyan platformlara ihtiyacınız var. Ama bunlar benim de eğilimli olduğum araçlar. Çünkü yeniden pazarlama, sahip olduğunuz her ziyaretçiden daha fazla değer yaratır. Evet. Ve Sharpspring gibi bir araç bu son noktayı birleştirir. Dönüşüm hunisinin altını gerçekten bilmeniz gerekir. Bu kişinin nereden geldiğine dair verilere ve içgörülere ihtiyacınız var. Kaç kez ziyaret ettiler. Öyle mi, temelde bunun sıcak veya soğuk bir ipucu olduğunu görebiliyor musunuz? Herkesin martech yığınının merkezinde bir veritabanı olması gerekir. Hepsi insan, yani o şeyler, onlar olmadan pazarlama yapamazsınız. Sen de harika bir noktaya değindin Andy, stratejinin sadece bu yönü ve bunun ne kadar önemli olduğu konusunda.

51:59

Biliyorsunuz, pazarlamacıların hiçbir zaman boya noktasının yeterince işe yaramadığı olduğunu söylemedik. Günü meşgul edecek yeterli taktik yok. Ama her şeyin nasıl birbirine uyduğunu biliyorsunuz ve belki de iyi bir örnek, bir araştırma projesi üzerinde şirketlerle çalışırken, çoğu zaman zorlayıcı oluyor çünkü geri dönüp pekiştirmemiz gerekiyor, tıpkı sizin gibi Bunu yapmak için araştırma yap, sonra bu, tıpkı yeterince meyve suyu sıktın mı? Muhtemelen kullanabileceğiniz birçok başka şey vardır ve çoğu zaman pazarlamacılar bir sonraki taktiğe geçer. Ve biliyorsunuz, biz de biraz cesaret veriyoruz. Sanırım o aşağı sarkan meyveye geri dönüyor veya yapabileceğiniz şeyler var mı? Ücretsiz veya düşük maliyetli olduğu, pek çok kez orada var. Bu sadece bir mesele, farklı formatlarda kullanabilir misin? Yazdığınız o gerçekten iyi blog gönderisini alıp ondan bir video yaratabilir misiniz? Sahip olduğunuz araştırmadan veya durum ne olursa olsun bir infografik oluşturabilir misiniz? Ama bence orada çok şey var. Ve stratejinin bu acı noktası ve bunların nasıl birbirine uyduğu kesinlikle gerçek bir mesele.

53:18

Evet, bence insanlar bir şeyler yapıyor ve sonra onu tanıtmayı planlıyor. Ancak onu tanıtma planı, siz onu yapmaya başlamadan önce yapılmalıdır. Herkes içerik tanıtımı gibi, içerik oluşturmadan daha önemlidir veya bunu konferanslarda duyuyorsanız, zamanınızın% 80'ini içeriği tanıtmak için ve yalnızca% 20'sini oluşturmak için harcamalısınız. Sanki insanlar bunun gibi rakamlarla ortaya çıkıyor. Bunun imkansız olduğunu düşünüyorum. Hiç zamanınızı ve harcadığınız dakika sayısını izlemeyi denediniz mi, anahtar kelime araştırmasının içerik oluşturmak veya içeriği tanıtmak olduğunu asla söyleyemem. Kafam karıştı. Her neyse, bir şeyi yapmadan önce tanıtması veya tanıtımı planlaması kolay içerik oluşturun. Birinin haberi nasıl duyuracağını bilmeden aslında bir araştırma projesi yaptığını hayal edemiyorum. Bu çılgınca olurdu, insanların içerik tanıtımının önemini anladığını biliyorum, ancak düşüncenin içeriğe dahil edilmesi gerektiğidir. İçerik, bir etkileyiciyle veya bildiğiniz görseller göz önünde bulundurularak veya önceden planlanmış yeniden kullanım fikriyle, sıralanacak veya paylaşılacak veya işbirliği içinde oluşturulmalıdır, değil mi? Yani burada kesinlikle zamanımıza yaklaşıyoruz. Bu web seminerinde pek çok şeyi ele aldığımız için birkaç soru sormak istiyorum. Ve izleyen bazı insanlar için bir yangın hortumundan içmek gibi pek çok bilgi. Yani biz sadece gizlice saklanıyoruz, bu sorulardan ikisini alıyoruz ve bugün bitmeden bunları ele alıyoruz.

54:50

Öyleyse bir sorumuz, ilk sorumuz, paylaştığınız soruların yanıtlarını almayı nasıl önerirsiniz? Yani bu sizin satış elemanınızsa, açıkçası bu yeterince kolay olabilir. Ve bunun için bazı iyi stratejiler paylaştınız, ancak bunun dışında, potansiyel müşterileriniz olduğunda, bu verileri nasıl elde edeceksiniz? Belki Todd, bu senin için harika bir soru.

55:12

Demek istediğim, satış elemanlarınızla konuşmak, gözlemlemek ve web sitenizde orijinal araştırma yapan bilgiler yazıyordu, açıkçası bunu yapmaktan hoşlanıyoruz. Ancak, pazarlamacılar sadece dinleme alışkanlığı kazandıkça söyleyebilirim. Bazen çok fazla konuşuruz ve dinlememiz gerekir. Harika. Güzel. Öyleyse ikinci sorumuz, bir grup ayrı açılış sayfası oluşturmak sitemin CEO'suna zarar verebilir mi? Sorun değil, bunu çok çabuk alacağım. Başkalarının bunu nasıl tanımladığından emin değilim, ancak aklımda bir açılış sayfası, çok özel bir hedefi olan belirli bir trafik kaynağı için tasarlanmış bir sayfadır. Dolayısıyla, açılış sayfası, bir e-postayı veya bir reklamı tıkladıktan sonra ulaştığınız sayfa olabilir. Ve bu sayfanın gerçekten tek bir amacı var. Bu sayfa sizi dönüştürmeye çalışıyor. Belki de sayfanın tam üzerinde, klasik açılma stilindeki bir açılış sayfası gibi. Yani bu durumda, SEO'lar önemlidir. SEO hakkında hiç endişelenmeyin. Trafik almak için farklı bir planınız var. Az önce tanıtım planı olan içerik oluşturun dedik. Ve bunlardan biri olarak, bir PPC veya e-posta açılış sayfasının SEO ile hiçbir ilgisi yoktur. Öyle değil, istersen dizini oluşturmayabilir ve Google'ın dışında tutabilirsin. Bunlardan 10 milyon yapabilseydiniz, olağanüstü bir sayı yaparsanız, onları indekslemek veya kendiniz ayarlamak isteyebilirsiniz, israf etmek istemediğiniz için robots.txt dosyanızın onları taramanın dışında bıraktığı bir klasöre koyun. Google'ın zamanı. Açılış sayfası tıpkı analitik site içeriği açılış sayfaları raporu gibiyse, başka bir deyişle, kişinin ziyaret ettiği ilk sayfaysa, daha büyük bir siteye sahip olmanın bir dezavantajı var mı? Bildiğim kadarıyla hayır. Hayır ben öyle düşünmüyorum. Birden çok sitemap.xml dosyası oluşturmanız veya Google'ın tarama bütçesini çok dikkatli bir şekilde yönetmeniz gereken çok büyük ölçekli web sitelerinde gerçekleşen garip şeyler var. Ancak her gün konuştuğum hemen hemen hiç kimseyle alakalı olmayan on binlerce sayfadan oluşan siteler var.

57:29

Harika. Bunlar harika cevaplar. Teşekkür ederim. Ve bununla ilgili devam soruları varsa, daha önce söylediğim gibi, devam edin ve sorularınızı bu sayfanın altındaki kutuya atın ve bir takip videosu yaptığımızda kesinlikle bunlara ulaşacağız. Ama bir sonraki web seminerimiz için buraya küçük bir eklenti koymak istiyorum. Bugün gördüklerinizi beğendiyseniz ve geri gelip performans pazarlamasının gelişimini öğrenmek istiyorsanız, perfectaudience.com/event adresine gidebilir ve bunun için kayıt olabilirsiniz. Bu 3 Aralık'ta olacak. Ancak bunun dışında, bugün harika bir web semineri yaptık ve Andy'nin başta dediği gibi, bir takip kaydı alacaksınız ve bugün gördüğünüz tüm slaytlar bundan sonra bir e-postayla gelecek. Katıldığınız için herkese teşekkür ederim. Andy, Todd ve Eric, bu harika oldu. Teşekkür ederim, Kathleen. Ve çok hızlı bir sorum vardı, peki senin ve hizmetlerin hakkında ve yörüngede ne yaptığın hakkında nasıl biraz daha fazla bilgi edinebiliriz Andy? Orbit aslında sadece bir web tasarım şirketidir, ancak bunun büyük bir kısmı web tasarımıyla ilgiliydi. Yani orbitmedia.com, az önce tartıştığımız her şeyi içeren son tasarımımızı görebilirsiniz. Her iki haftada bir blogumuza bir makale yazıyorum. Yani orbitmedia.com/blog ve herkes LinkedIn veya Twitter'da benimle iletişime geçebilir. Bunlar en iyi iki ağım. Diğerini asla kullanmam, mavi F ile yüz dünyası, bu b2c olan diğer şey veya ne olduğunu bilmediğim bir şey. Elbette harika, harika, harika, hepinize teşekkür ederim. Evet öyle. Devam edin ve LinkedIn'de Andy ile bağlantı kurun. Todd ve Eric için aynı. Ve bir dahaki sefere görüşürüz, teşekkürler, herkes çok eğlenceliydi.

Kathleen Davis

Kathleen Davis

Pazarlama Müdürü - SharpSpring Ads: Kathleen, pazarlama otomasyonu, kampanya yönetimi ve dijital analitik konularında deneyimli, hevesli bir pazarlamacıdır. Daha önce doğrudan posta kampanyaları, öncü lider yaratma çabaları üzerinde çalışmış ve SharpSpring'de pazarlama stajyer programını yönetmiştir.
Gönderi kategorileri: Web Seminerleri
Şununla etiketlenmiş gönderi: AI, Eric Stockton, Jalali Hartman, Web Seminerleri

Kaynak Kategorileri

Çevrimiçi reklamcılık orijinal araştırmalarında en son bilgileri almak ister misiniz?

Web Yeniden Hedefleme

Kaybedilen müşterileri tüm büyük görüntülü alışverişlerde kolaylıkla yeniden hedefleyin.

Facebook Yeniden Hedefleme

Facebook'ta kaybolan müşterileri yeniden hedeflemenin en kolay yolu.

Shopify Yeniden Hedefleme

Shopify mağazanız için dakikalar içinde dinamik yeniden hedeflemeyi ayarlayın.

Dinamik Yeniden Hedefleme

Çevrimiçi mağazanız için daha fazla satış yapın. Ürüne özel bir reklamla tarayıcıları geri getirin.

Cihazlar Arası Yeniden Hedefleme

Kayıp web sitesi ziyaretçilerini cep telefonlarında ve tablet cihazlarda yeniden hedefleyin.

Mobil Yeniden Hedefleme

Akıllı telefonlar ve tabletler üzerinden kaybolan mobil kullanıcılarla yeniden etkileşim kurmanın zahmetsiz yolunu keşfedin.

Twitter Yeniden Hedefleme

Mevcut kitlelerinizle Twitter reklamlarının gücünden yararlanın.

Sosyal medya

Birbirinizin ziyaretçilerini yeniden hedeflemek ve yeni müşteriler edinmek için pazarlamacılarla birlikte çalışın.

Yeniden Hedefleme Nedir?

Yeniden hedefleme, daha fazlası için geri gelmelerini sağlar.

Ürün Turu

Reklamverenler için kolay yeniden hedefleme platformu olan SharpSpring Ads ürün turuna katılın.

Fiyat Listesi

Kendi kampanya bütçelerinizi belirleyin ve istediğiniz kadar çok veya az harcayın!

Başlamak

Dakikalar içinde hassas, etkili kampanyalar tasarlayın.

Demo Alın

Kanallar arası, çok cihazlı bir yaklaşımla programları nasıl optimize edeceğinizi ve ölçeklendireceğinizi öğrenin.

Başarı Öyküleri

Müşterilerimizin her gün daha iyi bir iş yapmalarına yardımcı olan başarımız, müşterilerimizin başarısıyla doğrudan bağlantılıdır.

Başarı Öyküleri

Amerikan giyim

Giyim perakendecisi, Facebook yeniden hedefleme ile yatırım getirisini% 400 artırdı. Başarı Hikayesini Okuyun ›

99designs

Tasarım platformu, artan gelirde% 134 artış elde ediyor. Başarı Hikayesini Okuyun ›

InstaEDU

Çevrimiçi eğitimci, facebook yeniden hedefleme EBM'sinde% 20'lik bir düşüş görüyor. Başarı Hikayesini Okuyun ›